heb vandaag net te horen gekregen dat ik zwanger ben door de pil en alles heen mn vriend en schoon familie willen dat ik het weg haal omdat we al drie kinderen hebben en ik weet niet meer wat ik moet doen wie heeft raad
niet naar de rest luisteren maar naar je eigen gevoel .. ik zou dit als een wonder beschouwen ( dat zul je ook wel doen ) en niet zomaar weg laten halen omdat anderen dat zeggen . gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel succes gewenst !
Neem een beslissing waar jij je goed bij voelt. Luister naar je gevoel. Veel sterkte met het nemen van een beslissing meid!
Ik zou idd ook heel goed nadenken en kijken hoe jij je zelf erbij voelt. Het is al een wonder dat je ondanks de pil zwanger raakt. Laat je a.u.b niet pushen door een ander. Heel veel sterkte met je beslissing.
Net als wat de anderen al zeggen zou ik je aanraden je gevoel te volgen en zeker niet te luisteren naar wat je schoon familie er over zegt.(zei hoeven het kind niet op te voeden/financieren) Je moet proberen om samen met je man een beslissing te nemen. Maar zeker goed naar je eigen gevoel te luisteren en je hart te volgen. Veel sterkte!!!
ben al voor dat ik kinderen had tegen abortus tenzij je verkracht wordt natuurlijk maar zijn al 5 jaar samen hebben 3 zoons van 4 jaar 2 en half jaar en 6 maand ben nu iets van 2 á 3 maand zwanger ik wil het wel houden maar mn vriend totaal niet straks sta ik er helemaal alleen voor met 4 kindjes
Dat je vriend het er niet mee eens is, okay.. Probeer er even goed met hem over te praten zou ik zeggen. Een abortus is niet iets wat je zomaar even laat doen, dat heeft hij ook maar te respecteren. Ikzelf heb een abortus gehad en tot de dag van vandaag voel ik me er nog steeds heel rot om. Ik zeg niet per direct dat het kindje houden wel de goede optie is, maar het valt me echt op dat heel veel mensen tegenwoordig zeggen dat je "het maar moet laten weghalen". Alsof je even een kledingstuk terug brengt wanneer je het toch maar niet bevalt ofzo. Wat je schoonfamillie betreft: Ik lach me dood. Sorry hoor, maar dat zijn de LAATSTE mensen die over het leven van jou en je vriend beslissen. Ik zou daar absoluut geen aandacht aanschenken en mochten ze doordrammen dat je het weg moet laten halen, zou ik gewoon iets zeggen in de trant van.. "Volgens mij ben IK zwanger hoor, IK bepaal over mijn lichaam." Nouja goed mij kennende zou ik helemaal uit m'n stekker gaan hehe.. Maargoed dat ben ik. Meis ik wil je wel even heel veel succes wensen, maar laat je alsjeblieft niets aanpraten. Het is en blijft jouw lichaam. Heel veel liefs xxx
Ik ben het met de andere meiden eens. Jij beslist, jij moet jezelf in de spiegel aan kunnen kijken zonder dat je spijt hebt of je ongelukkig voelt met je gemaakte keuze. Ik denk dat als je vriend zegt dat hij je verlaat als je het kindje houdt, hij dit in een opwelling zegt. Als je het wat tijd gunt denk ik dat hij wel bij zou draaien. Maar jij kent hem het beste. Ik zou met hem praten en hem vertellen dat jij het graag wil houden en dat dat erg belangrijk voor je is. En ik denk dat waar er 3 eten er ook 4 eten. Heel veel succes met je beslissing! Knuf. Heel veel succes met je beslissing
Heel moeilijk het is echt aan jou ik hoop dat jij de juiste keuze kan maken praat met je vriend vertel hem hoe je er over denkt en wat je voelt heel veel succes dikke knuf
overal in de reacties staat dat de keuze aan jou is, maar ik denk doordat je al meer kinderen met je vriend hebt dat het een keuze van jullie samen moet zijn. Stel je toch voor dat de relatie stuk gaat omdat jullie beide voet bij stuk houden, dat is verschrikkelijk voor je andere kinderen. ik denk dat jullie moeten gaan praten bij een onafhankelijk iemand om hier samen uit te komen
Meid ik zou zeggen... Hou je kindje lekker... want als de 3 andere welkom waren waarom is deze niet welkom ook al is het een ongelukje??? En je schoonfamilie moet zich vind ik helemaal niet bemoeien met of je het houd of niet... grrrrrrrrrrrrrrrrr echt een hekel aan zulke mensen... Is jou leven toch... als je besluit het te doen doe het voor jezelf maar niet voor de rest. Zeker niet voor je schoonfam.
ik ben het met de andere meiden eens dat je aan je schoonfamilie geen verantwoording schuldig bent! Al kiezen jullie ervoor om 8 kinderen te krijgen, het is jullie beslissing! Maar met je vriend moet je natuurlijk wel op 1 lijn komen. Hij heeft tenslotte als vader ook wel degelijk wat in te brengen. Ik ben absolute voorstander van houden, maar probeer er met hem over te praten...Geef hem uitleg over je gevoel erbij en over hoe jullie met 4 kids de toekomst ook makkelijk aankunnen! Hij draait wel bij hoor! Vooral als je andere 3 kids ook uit liefde zijn geboren... Dan kan hij deze toch niet weigeren...? heel veel sterkte en succes de komende dagen/weken! Laat je ons nog iets weten?
Maar hoezo door de pil heen dan? Ik lees in je eerdere berichten van ongeveer juli dat jullie voor een 4e kindje zouden gaan, dan ben je dus toen toch zwanger geraakt? Was het toen niet een gezamenlijke keuze?
Ja, ik vind dat ook een beetje een vaag verhaal. Je hebt eerder berichtjes geplaatst over stoppen met de pil en 'gaan' voor een 4e?
Was je vriend/man dan wel op de hoogte dat je was gestopt met de pil? (Ook al ben je door de pil heen zwanger geraakt?) Of snap ik het niet helemaal??
Ik vind het hartstikke onbeschoft dat andere mensen durven te zeggen dat JIJ je kindje moet laten weg halen. Ignore it, volg JOUW eigen gevoel (En ik denk ook; of je nou 3 of 4 kids hebt, vergaat de wereld dan...?! Mss moest het wel zo zijn) Dus blijf rustig , laat je niet gek maken (en laat dat ook merken aan al 'die' mensen, en doe wat jouw hart je verteld Sterkte!
vreemd.. je eerdere berichtjes geven inderdaad een beeld van iemand die voor de 4 de wil gaan en op zoek is naar een groter huis... beetje dubbel vind je niet?