7 maanden maanden na de geboorte van onze grootte trots Mees* mag ik me hier meldden . Mees krijgt een broertje of zusje , we zijn nog voorzichtig maar zijn zoooooo blij , en met onze engel die over zijn brusje waakt komt ,t goed Liefs edith Mama van mees*
Gefeliciteerd! En met zo'n mooie engel die over zijn brusje waakt,moet het zeker goedkomen! Een onbezorgde zwangerschap gewenst!
Jaaaa mees wordt grote broer hij houd zijn brusje nu al in de gaten. Gefeliciteerd met dit super nieuws.
Nogmaals gefeliciteerd Edithrook! Met zo'n prachtige grote broer die vanaf zijn wolkje op brusje past, komt het vast helemaal goed. Kan me voorstellen dat het spannend is en nog dubbel voelt allemaal, hoewel ik het verhaal van Mees niet ken. Maar dit nieuwe geluk is je zo gegund, geniet van de dingen die goed gaan. x D.
Bij het zien van jouw naam dacht ik: die ken ik..(van het forum dan). Wat een ontzettend leuk bericht zeg! Een baby in je buik. Hele goede zwangerschap gewenst! Elmo
wauw wat een mooi wonder!! Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap.. ik zal voor jullie duimen Geniet ervan x
Voor nu al dankjewel dames voor de felicitaties En aan allle zwangere dames gefeliciteerd !!!!!!!!!!! Liefs edith Mama van mees*
ohh dietje lieffff !!!!!!! bedankt dames , we vinden het allemaal wel spannend hoor ...... liefs edith mama van mees*