Met oud en nieuw fluisterde mijn vriend in mijn oor dat 2011 wel een leuk jaar was om een gezinnetje te gaan stichten.. en nu... draag ik een klein geheimpje in mijn buik, ben er zo blij mee!!! Gelukkig kan ik het hier een beetje delen, want niemand om me heen weet dat we hiermee bezig zijn! Ik zit alleen maar te stuiteren, kan het nog niet geloven hoor... x D.
Dank je almika! Ja, ik had het totaal niet verwacht al na een ronde. Gelijk de goede voornemens waarmaken haha! Ik hou er wel van!
Hoe cool he? Hier hetzelfde verhaal! Gepland en ik 1x raak! Geweldig! Wanneer ga je het in je omgeving vertellen? En wanneer aan wie?
@TV88, hoe cool is dat? Een beetje de #TVOH stopwoordje hihi! Vertellen aan de omgeving... tja, niemand weet dat wij bezig zijn. Maar mijn moeder en zus vertel ik het sowieso heel gauw, want voor hen kan ik geen geheimen bewaren... en mijn moeder vermoed al wel wat. Onze vrienden vertellen we het na een goede echo denk ik. Eigen familie iig eerst. We willen dit geheimpje nog wel even samen bewaren, het is ook zo leuk!! Maandag maar eens gaan bellen voor verloskundige enzo... spannend hoor allemaal!
Nou ja, mijn moeder kan geen geheimen bewaren, dus ik ben zo bang dat als ik het haar vertel dat de hele wereld het dan ook weet...
@TV88 nee dan zou ik het haar ook niet vertellen, tenzij je wilt dat zij met haar tamtam de hele wereld op de hoogte stelt...