Meiden er is een wonder gebeurt na 2 jaar en 1 jaar lopend bij de Gyn een positest! Ik moest de Gyn bellen als mijn menstruatie begon en dan moest ik beginnen met hormonen spuiten en einde deze maand kreeg ik mijn eerste IUI. Ik maar wachten op mijn menstruatie gisteren erg misselijk maar ik dacht ja na 2 jaar is het echt niet zo. Ik vanmorgen toch maar testen want het duurt wel erg lang en wilde beginnen aan mijn IUI. En tot mijn verbazing positief Ik belde mijn Gyn en fertiliteitsarts en die kon het niet geloven na 2 jaar toch spontaan zwanger. Maak me alleen wel druk want heb net vorige week een antibiotica kuur gehad omdat ik ziek was maar laat ik gewoon genieten OW WAT BEN IK BLIJ!!!!!!!!!!!! Liefs brenda
Dankjewel iedereen! En Marnat ik kan het ook nog steeds niet geloven ik hoop na al die jaren ellende er voor jou ook een mooi wondertje komt. Liefs brenda
Dank jullie wel. Ik ben eindelijk echt aan het genieten. Besef het eindelijk kan niet wachten tot mijn eerste echo 4 feb. Dan mogen we ons wondertje horen.