Hallo dames, Ik zou het van de daken willen schreeuwen, maar ben daar toch een beetje te bang voor. Ik heb al 3 vmk gehad dus weet maar al te goed dat het zo mis kan gaan. Vandaar dat ik het hier maar even schreeuw (groot typ) Ik ben eindelijk weer zwanger!!!!!!!! Yoehoe, jippie de pippie, joepie de poepie, jodeladiyee, Yaaahaaa!!!!!!!!!!!! !! Ik hoop echt dat het nu goed mag blijven gaan! Door pcos ben ik ruim 3,5 jaar bezig geweest voor ons eerste kindje, waarvan ruim 2 jaar vruchtbaarheids behandelingen. Heb heel wat rotopmerkingen gehad en heel wat vooroordelen naar mijn hoofd gekregen, maar boven dat door een geestelijke en lichamelijke hel gegaan die bij de mmm hoort. Ik heb het verdient en dit kindje verdient zulke ouders als wij. Hoop dat dit een aarde kindje wordt en niet weer een engeltje! Oh natuurlijk ga ik nog even flink spammen met heel veel positieve test foto's
Foto 2 , 7 dagen overtijd Zoals jullie zien heb ik dpo inplaats van nod op de test gezet, oeps foutje!
Van harte gefeliciteerd, erg bijzonder na zo lang wachten. Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan! Geniet ervan!
onwijs gefeliciteerrd hopend op die mooi plak beebje maar aan je testen te zien moet dat gewoon goed komen wat een mega dikke strepen zeg