Hallo allemaal, Vanmorgen in alle vroegte een test gedaan en ja hoor.... een lichte roze streep. Ik kon het niet geloven. Na een paar minuten ben ik weer mijn bed in gestapt en heb m'n man verteld dat ik dacht dat ik zwanger was. Hij vond het geweldig. Na twee minuten weer het bed uit om de test nogmaals af te lezen. De streep stond er nog. Hoe gaat het nu verder? Moet ik de huisarts bellen of nog even wachten? Alle tips zijn welkom. Groetjes Ellen
Gefeliciteerd meis! Enne Huisarts hoef je opzich niet te bellen.Of je moet medicijnen gebruiken die niet mogen met zwangerschap. Was bij mij het geval. Heb met 5 1/2 week de vk gebeld voor een afspraak. Vorige week voor het eerst geweest. Dus je hebt tijd zat Geniet er van! Dikke knuf daantje
GEFELICITEERD! De HA moet je even bellen om door te geven dat je zwanger bent, dan zetten ze dat in het systeem. Maar je hoeft geen afspraak te maken hoor. De VK kan je bellen wanneer je wil. Is natuurlijk leuk om z.s.m. een afspraak te maken, dan heb je iets om naar toe te leven. Geniet ervan! X Neia
Gefeliciteerd! En welkom bij de September mama's! Ik weet het pas sinds gisteren en vanochtend naar de HA geweest. VK kun je nu al bellen om een afspraak te maken voor kennismakingsgesprek en afspr voor als je rond de 9 weken bent. Kus Angeltje