Ik ben zwanger nu 5 weken! We zijn al even aan het klussen (3 maandjes terug een miskraam gehad) ik was ziek in de laatste klus periode eenmaal geklust en zwanger Nooit verwacht, nu al de gehele week vroeg wakker! Heb steeds erg veel trek..! Vanavond gaan we het de ouders vertellen SPANNEND!
van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk blijft deze lekker plakken en kun je genieten van een onbezorgde zwangerschap. Veel plezier bij het vertellen.
Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je lekker mag gaan genieten En idd veel plezier bij het vertellen! Hebben wij afgelopen weekend gedaan, ze waren zo blij
Leuk gefeliciteerd! Ik ben er ook net achter dat ik zwanger ben!! Ben helemaal in de wolken, eerste keer gelijk raak!
Bedankt voor de felicitaties!! Gisteravond enorm geschrokken klein beetje bloedverlies bruinig.. soms iets roze..!! Paniek Verloskundige gebeld maar ze kunnen niet betekenen nog in dit stadium, bij ongerustheid mag ik wel terug bellen vandaag nog wel iets maar nauwelijks verlies.. Vanavond komt moeders voor moeders.