Ik ben zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wonderfull, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo gelukkig, het is gewoon een onbeschrijfelijk gevoel. Ik kan het gewoon nog niet geloven en me man ook niet. Het was de. 9e ronde.

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    gefeliciteerd!

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    gefeliciteerd!

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gefeliciteerd! Geniet van het heerlijke gevoel!!

5. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd superrr

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!!! :D

7. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Jeeh wat fijn zeg!!!
    Geniet ervan meid

8. Oum

Oum Lid

9 aug 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

9. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    gefeliciteerd!:)

10. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf mabrouk! Geniet ervan meid!

11. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie felicittaties, het voelt nog zo onwerkelijk. Me man en ik zitten samen op de wolken : )

Ik had het totaal niet verwacht, had helemaal nergens lastt van alleen 5. Dagen voor me nod een paar druppelttjes bloed na het vrijen gehad.. Weet nog niet wat het geweest is, misschien gewoon een bloedadertje geweest. En zondag alleen wat erge steekjes in me buik gehad.

Dus om het verdriet te minderen en mijn teleurstelling te ontlopen ben ik maar. Van half 2 tot half 5 naar de stad gegaan.. Tot mijn verbazing was ik nog niet ongesteld geworden maar hoopte niets en maakte mezelf maar wijs dat het morgen zou komen. Toen ik zag dat het half 5 was moest ik maar eens naar huis gaan en kwam toen net langs de kruidvat, ik dacht gelijk aan een testje maar klaarde me zelf al voor gek dat het toch weer niets was.

De terugweg op de fiets naar huis zat ik al te fantaseren hoe het zou zijn als ik toch zwanger zou zijnn, ik dwaalde helemaal weg in mijn gedachten maar riep mezelf weer snel tot de realiteit. In het begin is het spannend en brengt het vreugde met je mee als jullie bessloten hebben voor een kindje, dit begon bij mij ook naar 6 rondes om te slaan in verdriet teleurstellingen en hoop.. Ik mag absoluut niet klagen want uiteindelijk heeft het niet eens zo heel lang geduurd tot en met de 9e ronde. Maar de onzekerheid gaat toch aan je knagen...

Toen ik thuis kwam ging ik gelijk kijken als ik ongesteld was geworden maar tot mijn grote geluk en verbazing niet en ik kon het niet laten om te gaann testen. En ineens verscheen er een roze streepje, daarna nnog een test gedaan want ik kon het gewoon niet geloven en er kwam weer een roze streepje.

Mijn geluk kan niet op samen met me man, ik vinnd het zo speciaal.. Dat uit onze liefde en van ons alllebei hopelijk een ge+nd kindje gaat groeien in mijn buik, waar wij niet op kunnen wachtenn om het te zie en vasthoudenn.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik voel me zo gelukkig en het gevoel is onbeschrijfelijk.. Ik gun dit iedere vrouw en ik hoop dat een ieder dit gevoel mag meemaken en ddat jullie hoop en verdriet in blijdschap wordt omgezet. Geef de hoop niet op ! Nogmaals ik heb makkelijk praten en ik heb gelukkig niet lang hoeven wachtenn, maar helaas zijn er vrouwen die dat wel moeten en nnu besef ik pas hoe erg dat zou moete zijn.. Ik zou het nooit helemaal weten maar dit gevoel gun ik echt eenieder van jullie uitt mijnn hart <3.

12. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn typfoutjes zit op mijn blackberry de laptop is stuk.

13. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gefeliciteerd meid!! Geniet er van!

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wat super!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

Deel Deze Pagina