Dat is precies wat ik bedoel, ik durf nog niet al te blij te zijn voor het geval dat, ook mijn vriend denkt er zo over. Ook wij hebben zo iets eerst het hartje horen, en een echo zien voordat het dag eraf gaat . Natuurlijk zijn we hartstikke blij dat we een positieve test hebben maar toch...... Vanmorgen gebeld met de verloskundigen en 23 dec mogen we komen voor de eerste afspraak. Ik ben dan (volgens mij) 7 weken en een paar dagen. Die wachten we eerst maar even af hahahahaha Ik merk wel dat ik al een aantal dagen misselijk ben, en moe maar ik wil er niet aan toe geven. Wil niet zo'n zeur worden die overal van alle kwaaltjes last heeft . <aat voor jullie is het dus ook erg spannend allemaal. Van harte in ieder geval met de zwangerschap
Hoi Hoi Bedankt voor je reactie. Ja ben nog allemaal aan het uitvogelen hoe het hier werkt, snap het nog niet helemaal hahahahaha. Ik wil ook zo graag een balkje in mijn profiel met het aantal dagen dat ik zwanger ben maar weet niet goed hoe ik hier aan kom . Ik heb al een hoop gelezen en er staan interesantte dingen op deze site. Erg leuk om met andere zwangere vrouwen te comuniceren, stukje bij beetje ga je je steeds meer zwanger voelen . En indd dit jaar met oud en nieuw zit ik in ieder geval op Jip en Janneke bubbels hahahahaha
Je kan zon balkje( banner) op verschillende sites maken. Op deze site ga je bovenin de balk naar het tabblad banner( onder de reclame van de buikbanden) daar kun je je banner maken. Je krijgt dan een code. Deze moet je plakken in je handtekening. Je gaat dan in het grijze balkje naar gebruikersinstellingen en dan kies je bij Instellingen en opties voor handtekening wijzigen. Daar plak je die code in en dan heb je je banner onder je berichtjes. Als je hem op een andere site maakt kopieer je daar je code en plak je die op dezelfde manier in je handtekening. Ik hoop dat je het een beetje snapt! Succes
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik heb Afgelopen weekend test gedaan, en tot onze grote verbazing was de test positief. Het is nog niet te bevatten.. Het lijkt of ik verschrikkelijk last van maagzuur heb..klinkt dit bekend bij iemand.?mijn maag zit in m'n keel .. Ook met vlagen erg misselijk en begin van de week erg last van hoofdpijn, ook gevoelige borsten, dus ik moet het eigenlijk wel gaan geloven.. Ben alleen niet 's ochtend misselijk, maar meer 'savonds en eind van de middag.hoe is dat bij jullie? Ook buikpijn af en toe, maar begreep dat dat erbij hoort... Ben zo blij..maar vind het ook eng.. Naja, ik blijf in goed vertrouwen! Hoor graag jullie ervaringen rond de eerste we(e)k(en). 4jan eerste echo..ben benieuwd! Groetjes
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Mooie verrassing he! heb je er lang op moeten wachten? En natuurlijk welkom hier! Het is ook zeker allemaal erg spannend en leuk..! En dat besef: komt wel, al duurde het bij ons ook wel ff hoor! Veel lees en schrijfplezier!
Hoi hoi Nou een verrassing was het zeker hahahahaha, had het nu even niet verwacht, in ieder geval niet meer dit jaar. Ik ben in feb. gestopt met de pil, 1 maand veilig gedaan en vanaf april voor het eggie gegaan en nu 8 maanden verder is het dus raak . Ja dat besef moet indd nog steeds komen, maar goed het is allemaal nog heel pril dus ik heb nog even de tijd om er aan te wennen
Hoi Ice Dank je wel, naar wat zoekwerk is het me eindelijk gelukt . Ik vind het een hele leuke site om op te kijken al snap ik nog steeds niet helemaal hoe ik sommige dingen terug kan vinden. Net als jou reactie, ik krijg daar geen melding van dus zie hem net pas. Maar goed maakt niet uit, we lezen gewoon lekker verder Groetjes
Hoi Corien Dank je voor de felicitatie's Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb geen last van maagzuur, wel last van misselijkheid. Heb eigenlijk het gevoel dat ik van smorgens tot savonds misselijk ben. Niet zo erg dat ik moet overgeven, maar wel een misselijk gevoel. Sinds gister voel ik ook wat aan de zijkant van mijn buik, een soord spanning net of het een beetje oprekt of zo iets. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te klagen . Ik groei nog niet echt, en ik kan het nog lekker geheim houden hahahahaha. Geniet van je zwangerschap groetjes