Zo onwerkelijk nog, maar zou ik dan echt zwanger zijn! Ik kan er niet meer omheen... voor m'n NOD nog, 's avonds getest en zelfs dan al een goed zichtbare streep! Bekijk bijlage 233547 Voor de zekerheid doen we morgenochtend nog een testje. Ik voel me echt zo gezegend dat het meteen de eerste ronde raak is. Ik weet voor hoeveel mensen dat niet vanzelfsprekend is, dus ben echt heel dankbaar!
Dank jullie wel! Net weer een kruidvat 2v5 gedaan en deze was positief! Straks maar even nog eentje van een ander merk, dan weten we het echt zeker!
Herkenbaar hoor, je verwacht nooit dat het zo snel gaat en dat zorgt voor ongeloof. Maar je bent toch echt zwanger, dus gefeliciteerd! Geniet ervan!
Dank jullie wel! Heb net nog een Clear Blue met indicator gedaan en die zei toch echt: Zwanger 1-2 weken!!! Heb me vandaag ook ziekgemeld, dus we gaan het straks even goed vieren! @Romper: ja raar he.... ik kan het gewoon niet geloven! Maar het rare is, je kunt het niet zien ofzo.. dus je moet het maar geloven!
Van harte gefeliciteerd!! Een wondertje onderweg... ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby!
Das een heel duidelijke streep!!! Je schrikt wel als t meteen raak is denk ik Dat verwacht je niet!! Gefeliciteerd!!
Ja ik schrok zeker en ben nog steeds aan het bijkomen van het idee! Gelukkig heb ik nog 8 maanden om aan het idee te wennen
hihi leuk om te lezen.....je bent hartstikke zwanger meid! Gefeliciteerd.....ennuh ik was beide keren zo snel zwanger....fijn toch!