Hallo, IK BEN ZWANGER! Gister ochtend eigenlijk niets vermoedend na 3 weken overtijd toch maar eens een test gedaan, ik durfde niet omdat alle andere maanden een teleurstelling waren. Aangezien ik de vorige keer maar 2 weken over tijd was en dacht dat mijn cyclus gewoon weer langer was. Ik voel me gewoon heel goed, ben alleen dood en dood moe. Het antwoord stond er al vrij snel met een dikke streep, mijn man en ik hadden allebei zoiets zal wel 'weer' niet, dus die liep bij het testen ook gewoon weg. We zijn gister de hele dag van rel geweest.
Heb net als een paar dagen geleden weer die enge bruinachtige afscheiding? Kan dit kwaad? Ik ben de hele avond van de rel geweest op het werk..
Gefeliciteerd, mijn zus had dit ook in de eerste twee maanden restjes oud bloed en heeft een gezond jongentje van 8maand dat kan geen kwaad maak je niet druk en geniet van je zwangerschap gr
Ik heb vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad die heeft me inderdaad ook verteld dat het geen kwaad kan. Mocht alleen niet erger worden en helderder. Over 2 weken mag ik voor de eerste echo! Spannend! Bedankt allemaal!