Hallo iedereen, Ik ben Zwanger nu ruim 4 weken zwanger als ik het goed heb uit gerekend! En heb mijn ingeschreven bij de verloskundige die bellen mijn vandaag voor een afspraak! Ik heb alleen dat ik ontzettend veel moet plassen en om de twee uur honger heb! en ook snel moe ben als ik de heledag heb gewerkt! heeft iemand anders dat ook toevallig! ik ben juist altijd een bezigbijtje, en wil altijd leuke dingen doen. Liefs Nathalie
Gfeliciteerd. Ik moest ook meteen vanaf het begin veel plassen en was ook heel snel moe. Verder had ik nergens last van. Geniet ervan.
Gefeliciteerd!! En de symptomen zijn normaal... Vervelend, zeker als ze aanhouden, maar volstrekt normaal . Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook een paar symptomen, maar ik zit met me hoofd in de wolken haha loop elke dag te stralen ondanks de misselijkheid. Puur om het feit dat er een mensje groeit in mijn buik
Hoi Nathalie, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu 8 weken zwanger, ik heb niet veel last van misselijkheid gelukkig. Wel ben ik erg moe, en heb ook constant trek. Terwijl ik dat voor me zwangerschap juist niet had. Het is moelijk om je dan te beheersen en gezonde tussendoortjes te nemen. Succes en geniet ervan!!