Ik kan het wel van de daken schreeuwen!! Ik ben zwanger!! Na een jaar proberen en eigenlijk een rotmaand (met overlijden schoonvader, ernstig zieke zus) waarin ik geen ovutesten heb gebruikt, hebben we nu dit goede bericht! Dat kunnen we wel gebruiken . Vanmiddag gaan we het mijn zus vertellen, o wat zou het fijn zijn als ze dit wonder nog geboren mag zien worden!! En laat ze nou deze week gehoord hebben dat haar prognose is bijgesteld van mogelijk de feestdagen niet halen tot nu zeker de zomer en misschien nog een paar jaar erbij..... Wat een mooi kado een kleintje van mijn vriend en mij (ik heb al 3 kinderen uit vorige relatie, mijn vriend heeft geen kinderen). Nu hopen dat alles goed gaat en er eind mei een mooi klein babytje geboren gaat worden .
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het toch gelukt is na zo'n rotmaand! Gelukkig positief nieuws en ik hoop dat je zus dit inderdaad nog kan mee maken!! Succes met het vertellen! Bij hoeveel welen vertellen je het ouders? Ook al vrij snel? Liefs
Bedankt allemaal! Ouders.....tja we zijn er nog niet over uit eigenlijk, het is ook wel gek om het mijn schoonmoeder vlak na de crematie van afgelopen maandag nu te vertellen.....ik denk dat we nog even wachten, in ieder geval deze week nog niet. Misschien wel tot eerste echo.....al zal dat lastig zijn .