yes heb gisteren en eergisteren een test gedaan en zag een licht streepje en vandaag was het duidelijker. gebeld met de vk en ze zei dat twee streepjes betekend dat ik zwanger ben. ben echt blij maar omdat ik vorig jaar een miskraam gehad heb zal ik echt blij zijn als ik de echo gemaakt heb en als alles goed is zal ik echt blij en opgelucht zijn. jennefer
Super meid! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk krijg je een super zwangerschap en kun je straks een wolk van een baby in je armen sluiten! Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd en moge er op de echo straks een duidelijk hartje kloppen! Succes met je zwangerschap.
Hoi Jennefer, Wat een fantastisch nieuws, ik was zo benieuwd hoe het met je ging want ik had al een tijdje geen posts meer van je gezien. GEFELICITEERD! Enne, geniet ervan, kijk naar mijn banner, ook dat gaat nu supergoed dus meid, heb vertrouwen en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen nu. Groetjes, Anakin.
oh jennefer, Geweldig! het is net of ik m'n eigen verhaal lees. Ook vorig jaar mrt een mk, en nu een jaar later ook zwanger! Probeer er zo snel mogelijk van te gaan genieten hoor. Wanneer heb je de echo?
hoi dank je wel ik heb 8 mei een afspraak met de vk. dan krijg ik een verwijzing naar de gyn voor een echo. maar ik meen me te herinneren dat de gyn gezegd had dat ik eerder mocht komen. en krullebol we schelen 1 dag dus wie weet hahaha en ik zal echt proberen om er zoveel mogelijk van te genieten, maar bij elk pijntje maak ik me zorgen. komt wel goed als ik van de gyn gehoord heb dat alles in orde is. jennefer