Hallo dames, ook ik wil het even van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Ik had al voordat ik de eerste test had gedaan het gevoel dat ik zwanger was. Nu inmiddels een week en vier testen verder ben ik toch echt overtuigd. Nu hopen dat ie goed blijft plakken!
Dank je wel voor alle felicitaties! En ja, ik heb idd een hoop testen gedaan, hehe. Maar ben er nu wel klaar mee
Hoi allemaal, ook ik ben zwanger. Gisteravond en vanmorgen een test gedaan en positief. Mijn aanstaande man (jaja, we gaan trouwen op 29 augustus) waren er niet eens zo mee bezig, dus dit is een cadeau. Ik moet erg wennen aan het idee. Ik blijf maar zeggen hoe bijzonder ik het vind, maar moet ZO wennen dat ik nu gewoon een vruchtje bij me draag. Had van mijzelf verwacht dat ik op een roze wolk zou zitten, maar dat is niet zo. Mijn aanstaande is blij, die ziet het allemaal wel zitten. Ik ook, maar het verschil is miss dat ik het draag?? Het is nog pril, rekensommetje wijst uit dat ik net 5 weken ben. Wie herkent zich een beetje in mijn gevoel?? Begrijp me niet verkeerd, ik voel me hartstikke rijk, maar kan het gewoon nog niet bevatten...