Mooie variant om het domme spelletje mee af te kraken! Super gaaf, moet je horen! Terwijl er net een muis over mijn voet loopt heb ik besloten om met mijn liefje te gaan verhuizen naar Vlissingen, ik ga een aap adopteren en wil een baby. Ik krijg een tattoo en ben inmiddels zwanger, maar misschien besluit ik wel om lesbisch te worden. Dilemma, want ik hou ook nog steeds van mijn ex. Ik heb in ieder geval wel besloten om geen ondergoed meer te dragen en weet je, iemand bood me net een baan aan als prostituee, maar ben er een beetje angstig voor. Ik denk namelijk dat ik verliefd ben. Wat moet ik doen? Ik heb al 42 verschillende relaties gehad in me leven!
Oh pfff, ik heb echt de schurft aan die onzin. Wie verzint dat in godsnaam?! Dan heb je toch echt geen leven? Ik vind het echt dommm!!!
Hahaha deze vind ik wel goed bedacht! Heb je dat zelf bedacht of zag je die ook al voorbij komen? *Gaat er over na denken om lekker te rellen op FB....*
Ik ben ook al flink aan het rellen op facebook nu haha. Er is al een flinke discussie losgebarsten. I like! Ik denk trouwens wel dat er mensen in mijn fb zijn die mij eruit gooien of mijn berichten blocken haah.
Lekker boeien dan. Ik word moe van die stomme dingen dus ach. Heb jij die text zo op FB gekwakt of gooi je die erin bij degene die de regel neerzetten?
Ik "MOEST" ook mee doen twee dagen geleden. Ik heb toen maar fijn duidelijk gemaakt dat ik helemaal niks moet. En vervolgens zei ik: ik ben trouwens wel zwanger... *stilte* "...Echt?" - Nee, natuurlijk niet, dom gedoe man "Ik wilde je al bijna feliciteren" IK BEN VERDIKKIE NOG MAAR NET HEEL! :x Ik laat mezelf nu echt nog niet openscheuren hoor. Nu nog even niet. Bah. Eerst mijn lichaam nog ontzwangeren voordat het weer bezwangerd wordt.
Ooh gaan we weer met dat dom gedoe.. De "anti-lolligheid-status-of-antwoord" staat in de copy, de eerstvolgende status krijgt gewoon dat berichtje! [Opperhoofd hormonster heeft gesproken]
Ik ben m hier (gelukkig) nog niet tegengekomen. Gelukkig mis is dat soort Facebook dingen vaker.. Zie er ook echt de lol niet van in
Dat is echt niet leuk Gister las ik in iemands status dat ze gingen verhuizen dus ik vroeg echt waar? Kreeg ik idd pb met het verhaal dat ik nu ook mee moest doen. Ik doe er niet aan mee.
Kennisje van mij is haar kindje verloren toen het meisje 2 maanden was. Iedereen weet dat zij nu graag nog een kindje wil. Ze is al een jaar bezig. Dus nu stond er dus op ik ben zwanger! Iedereen hartstikke blij voor d'r was het dus een 'grapje'. Zo een 'grapje' zou ik zelf dus nooit maken!
Ik had erop gezet: ik wil een baby nadat iemand dat zinnetje had van ik wil als hoer aan de slag maar durf niet zo goed. (of zoiets) Heb het toch maar weggehaald omdat een baby willen bij ons nou niet bepaald vanzelfsprekend is en ik geen zin heb in vragen van : ben je al zwanger? Zomerrr,wat een ontzettende rotstreek zoiets