Och is ie er weer? Volgens mij stamt dit nog uit de Hyves tijd, erg oud dus! Vind er onderhand weinig grappigs meer aan, aan die statusupdates.. Ik reageer er dus niet op, net als die mensen die van die vage dingen plaatsen, dat iedereen gaat vragen wat er is en dat ze dan niks zeggen of alleen reageren met 'Ik app je wel ff' Plaats het dan niet als je toch niet openbaar wil maken wat het is.. Reageer ik dus ook niet op
Dit. Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat voor vrienden je op fb hebt als je dit werkelijk 25 keer langs ziet komen?!
Ik zag het al, had bij 1 iemand gereageert, nu zie ik dus dat ikzelf zoiets moet neerzetten? nou sorry hoor, nee dus. Word ik nu geband ofzo van FB
Hier in het dorp had iemand erop gezet dat ze zwanger was.. Iedereen feliciteerde haar, en was blij, de roddels kwamen al lekker op gang, en toen was het dus een grapje.. Nou ik vind er niks grappigs aan, en doe dus ook niet mee aan die onzin..
O is het weer zo ver? Ben blij dat ik gelukkig niet 'dat soort' mensen op fb heb. Nog niks van gezien en de eerste donder ik gelijk uit mn lijst.
Wat een rotstreek! Hoe kun je zoiets doen? Neem aan dat je relatie met haar niet zo goed is? En wat een dom gedoe weer. Heb het gelukkig tot nu toe nog niet voorbij zien komen op mijn Facebook.
Niet? Belachelijk wat ik hier voorbij zien komen, in zulke gevoelige situaties die updates plaatsen...
Haha ja iemand plaatste een heel vaag bericht. Ik MOEST er gewoon op reageren @ zomerrr: wist ze het toen trouwens al van je miskraam? Sterkte trouwens!