dierenartsassistente zijn EN zwanger zijn. lukt dat?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by schaapjelief, Jan 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapjelief

schaapjelief Nieuw lid

Jan 18, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooi iedereen!!

En dan ben je patsboem ineens zwamger net voordat je met je opleiding gaat beginnen..

Zoals je al ziet is de de zwangerschap niet geplant. Met veel wikken en wegen heb ik besloten de kleine te houden en toch door te gaan met mijn studie. De studie betreft 3/4/5 dagen stage en 1 dag naar school tot November 2014. Ik ben nu 19weekjes en ben uitgereknd in eind juni. Net voor de zomervakantie dusik verwacht ruim voordat ik zal bevallen klaar te zijn met stage (april) dus nadat de baby er is heb ik nog 2 maandjes 'pauze' voordat ik weer 1x per week naar school moet voor 2/3 maanden. Moet theoretisch lukken

ik loop inmiddels al 2weken stage bij gelukkig een heel schoon, hygiënisch dierenkliniek en werk ik met geweldige mensen die ook al een paar ervaringen hebben met.zwanger zijn en verder blijven werken in het kliniek. Alles met katten doen we extra voorzichtig en met de röntgenfoto's ben ik niet in de kamer. Ook met verdovingsgas ben ik erniet bij.. verder let ik heel erg op mijn persoonlijke hygiëne en was bijna neurotisch vaak mijn handen (beter 1x teveel dan 1x te weinig).Zoals je ziet heb ik me heel erg ingesturdeerd wat wel en niet kan maar toch twijfel ik soms ober het beroep dat ik nu heb. Ik wil het beste voor mijn oneborene dus als iemand er ervaring mee heeft of nog tips dan hoor ik het graag.. ben toch nog en beetje onzeker erover omdat ik ook nog geen afweer hb tegen toxoplasmose

Weet iemand ook misschien hoelang het gas in de kamer blijft hangen als het gebruikt is en of de röntgen apparaat al stralingen geeft wanneer het aanslaat of pas echt als je op de knop drukt om foto's te maken?

Heel veel groetjes!!!Mammie to be

2. lucymila

lucymila Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap en stoer dat je je hart volgt en je opleiding wilt voortzetten!
    Fijn ook dat ze er op je stage ook goed mee omgaan, das vaak al de helft van de oplossing :)

Op je 'medische' vragen heb ik geen antwoord...
    Heel veel succes & geluk :)

Share This Page