Niet blij durven zijn....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door 1982Eva, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet het toch even van me afschrijven.. Sinds vrijdagavond oplopende positieve testen: vanmorgen (1 dag voor NOD) van kV een hele positieve en cb digital zegt 1-2 weken zwanger (lijkt te kloppen, want 17/18 juni ovulatie gehad). Toch durf ik nog helemaal niet blij te zijn..! Het is de allereerste keer, nog nooit positief getest hiervoor, ook geen nare mk ervaring dus, maar had me al helemaal ingesteld op Clomid (daar zou ik juist komende cyclus mee beginnen..). Denk ook bij elk beetje bruinverlies dat het over is.. Voel verder echt 0 symptomen, hoe erg ik er ook mee bezig ben... Aaaah...! Durf dus ook bijv nog niet de verloskundige te bellen...

Wanneer kun je een beetje voorzichtig blij worden? Nemen de mk kansen al na NOD af (tot 10-15% toch?) of is dat pas later...?

Zou natuurlijk het liefst vriendinnen willen bellen om mijn hart te luchten, maar dat kan nu net niet :) dus vandaar dat ik hoop dat een van jullie me een klein beetje gerust wil stellen / ervaringen wil delen :)

Sorry voor Typo's, zit met telefoon op mijn werk, heb ook het idee dat al mijn collega's mijn "geheim" zo van m'n gezicht aflezen 😉

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Volgens mij neemt het MK-risico pas significant af na het zien van een kloppend hartje op een echo. Sorry. Ik weet hoe spannend het is...

3. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Heel herkenbaar meid! Iig hartelijk gefeliciteerd!
    Probeer een beetje te genieten ...Hoe moeilijk het ook is!

Ik heb trouwens ook altijd het idee dat iedereen het aan me ziet hihi alsof ik zwanger op mn hoofd heb staan !
    Had ik bij de eerste ook

Deel Deze Pagina