Hallo allemaal, Hier even mijn verhaal..... Gister ben ik naar de gyn geweest, controle afspraak. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en daarna waren mijn hormonen compleet de weg kwijt. Cycli van 45 dagen en elke keer weer zwangerschapssymptomen. Een verdrietige tijd. Op aanraden van de huisarts ben ik toen een tijdje weer aan de pil gegaan. Maar ik voelde me daar niks van opknappen. Driekwart van de tijd voelde ik me ongsteld en had ik pijn in mijn buik. Lekker eigenwijs als ik ben, toch een afspraak gemaakt bij de gyn. Die vond weer aan de pil de grootst mogelijke onzin. Dat was drie maanden geleden en gister had ik dus mijn controle om te kijken of ik geen PCO's heb (ik ben niet de lichtste namelijk). Vorige week had ik al elke keer het idee dat ik zwanger was. Beetje misselijk, beetje draaierig, erg moe, zere borsten. Maar na zo veel keer foute signalen van mijn lichaam, durfde ik niet meer te hopen. Dus ik gaf bij de gyn aan dat ik heel misschien het idee had dat ik zwanger was. Inwendige echo en wat denk je! Inderdaad....hastikke zwanger! En waar ik ook heel blij mee ben is, dat niet zoals de vorige keer, ik al vanaf het begin pijn in mijn buik heb en bloedverlies. Dus, dit keer gaat het lukken en zijn wij in (rond 21) augustus de trotse ouders van een wolk van een baby! Groetjes, Barbara
Mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd,en hopelijk heb je over 8 maanden jullie gezonde wonder in de armen! Groetjes,Alida
Hey meis van harte gefeliciteerd. Geniet ervan, van deze mooie en toch ook wel spannende tijd! Liefs Bojenna