Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik heb de site al vele malen bekeken en met veel interesse jullie verhalen gelezen. En nu kan ik uit eigen ervaring met jullie meepraten. Mijn man en ik verwachten namelijk ons 1e kindje!!! Volgens mijn berekeningen ben ik op 8 februari uitgerekend. Dit vind ik wel bijzonder want mijn moeder was 31 jaar geleden ook op die datum uitgerekend van mij. Mijn man en ik zijn dolgelukkig maar het dringt nog niet zo tot ons door. We willen het waarschijnlijk deze week aan (schoon)ouders vertellen. Misschien is het wat snel maar we willen het graag met hen delen. We zijn erg benieuwd hoe ze reageren. Mijn ouders hebben al 2 kleinkinderen (van mijn broer+schoonzus) maar mijn man is enig kind. Dus voor zijn ouders wordt het de eerste!!! We wachten met het vertellen aan familie, vrienden, collega's tot ik 3 maanden ben. Voor de overige zwangere vrouwen: hartelijk gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst. Groetjes, Jane
Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Enne 8 februari is een goeie datum hoor...toen zag ik namelijk ook het levenslicht groetjes liselotje