Hallo zoals ik al met het voorstellen melde ben ik op het moment 7 weken zwanger en eenigzins bezorgd dat het weer mis zal gaan. Ben dus zwanger van mijn twee kindje maar is inmiddels mijn vierde zwangerschap. De twee miskramen tellen ze mee he. Ik heb er dus een gehad voor de zwangerschap van mijn dochter en een voor deze zwangerschap. de alle eerste keer met een week of 7 en de laatste keer met een week of 9 dus jullie begrijpen dat ik het heel erg spannend vind de komende weken.
Hé meid, Allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk! Geniet er lekker van! Ik ga voor je duimen dat het dit keer goed gaat hoor! Optimistisch blijven!
Hoi Gefeliciteerd met je zwangerschap. op dit moment ben ik zelf 6 weken. en ik voor mij is het ook spannend heb namelijk ook een miskraam gehad vorig jaar en nu eindelijk zwanger. ik heb pas 9 mei me eerste echo. beetje laat maar jah het is zo druk in het ziekenhuis. ik heb nu wel een goed gevoel. vorig jaar had ik sterk het gevoel dat het mis was. Is het waar dat je buik sneller te zien is bij een meerdere x zwangerschap. ik ben nu dan 6 weken en een behoorlijke buik. ze zeggen in me omgeving dat ik een tweeling krijg maar eerst afwachten 9 mei veel liefs Brigitte
Hey neit te negatief denken , positief denken , suc6 met je zwangerschap , niet te veel piekeren gewoon lekker genieten .