Hallo, Ik wil me eerst even voorstellen... Mijn naam is Cigdem en ik ben 21 jaar. 2 jaar getrouwd en heel gelukkig met me mannetje samen... We hebben nog geen kinderen... maar... ik heb gisteren 3 testen gedaan omdat ik de laatste tijd heel erg misselijk ben... en ja hoor.. het was allemaal positief! Ik denk dat het wel zou kloppen toch? Heel blij natuurlijk... maar nou heb ik wel een paar vragen... Ik weet niet wanneer ik voor het laatst ongesteld was dus ik weet helaas niet hoelang ik nu zwanger ben.. Ik ga morgen naar de huisarts die zal me daar mee wel helpen toch ? Ik ben heel erg misselijk...En niet echt veel trek.. is dit normaal? En zijn er nog belangrijke dingen wat ik echt moet weten? Alvast bedankt voor jullie reactie. groetjes, Cigdem
gefeliciteerd de huisarts zal je er vast wel bij helpen hoor. ik was in het begin ook erg misselijk en weinig trek dat is normaal hoor.
Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Enne...hier op het forum is heel erg veel te vinden, ook over kwaaltjes enzo! Succes morgen bij de huisarts! Liefs Jenna
Dank jullie wel allemaal. Ben gisteren naar de huisarts geweest daar ook een test gedaan en idd ik was toch zeker zwanger! Ben heel erg blij.. Maar alleen misselijkheid in de ochtend is niet echt leuk... maar goed, hopen dat het over 3 maanden over is.... Lieeh GEFELICITEERD! Geniet ervan