Maandag test gedaan met een hele lichte streep en van morgen weer een test met een iets duidelijkere streep Vind het spannend en durf bijna niet ervan uit te gaan dat het zo is. Raar hoor test je positief en dan nog die twijfel. Vrijdag nog een testje met CB dan hoef je geen streep te zoeken We zijn in ieder geval al super blij hopen dat het goed blijft gaan. Liefs Mariëlle ps: was de 5e ronde
Dank jullie wel heel leuk zoals hier iedereen meeleeft Straks de symptonen opschrijven, want die heb ik wel. Ik hou jullie op de hoogte Liefs Mariëlle
Van harte gefeliciteerd Mariëlle! Ik herken mezelf helemaal in jouw verhaal. Ik heb ook afgelopen maandag voor het eerst getest (terwijl ik pas morgen ongesteld moet worden) en had een lichte schaduw streep. Vanochtend nogmaals getest en nu wel een duidelijker streep inderdaad. Dus ik gelijk met mijn huisarts gebeld om een afspraak te maken voor aanstaande maandag. Zaterdag ga ik het mijn vriend vertellen. Ik kan echt niet wachten. Liefs Indi
Gefeliciteerd meid. Ik ben net zo lang zwanger als jij, en had een heel licht streepje, kon het ook niet geloven hoor, maar streep is streep en ik voel me al wel echt zwanger, zere buik, veel plassen en pijnlijke borsten. Geniet ervan en ik hoop voor je dat je niet te ziek wordt...