Hallo allemaal, Het voelt allemaal nog een beetje vreemd, maar de testen gaven maandag toch echt aan dat ik zwanger ben. Even in het kort ons verhaal... Sinds 2,5 jaar proberen wij zwanger te worden, na 1 jaar bij de fertiliteitsarts beland en daar werd geconstateerd dat de zaadkwaliteit matig tot slecht was van mijn man. Na 2 x een mislukte IUI, zijn we naar het UMC doorgestuurd voor IVF/ICSI. In januari van dit jaar hebben we een IVF poging gedaan, maar daar kwam helemaal geen bevruchting uit en dus was het toen heel duidelijk dat we de laatste strohalm ICSI gingen proberen. Op 8 april ben ik begonnen met de pil voor deze poging en gisteren hadden we dan eindelijk die positieve test in handen.... Ik vindt het echt zo onwerkelijk na 2,5 jaar van proberen, onderzoeken, behandelingen en nu groeit er dan toch eindelijk een klein wondertje in me. En een wonder is het, daar zijn we ons na al die tijd steeds meer bewust van geworden. We hebben op 3 juli de eerste echo, dus dat worden nog erg spannende weken, maar we gaan volgende week lekker even een weekje ertussenuit naar Turkije. Hopelijk kan ik hier mijn bevindingen kwijt en mijn vragen die vast zullen komen komende tijd! Liefs Daffie
jaaaaa daffie eindelijk gelukt! wat goed zeg ik ben zo blij voor je! volgend jaar je eigen moederdag he? geniet ervan en van je vakantie ook, oohhhwww het is echt heerlijk warm in turkije op dit moment groetjes jose
Gefeliciteerd met je wondertje! Ik ben ook zwanger geworden dmv icsi. Hebben jullie 1 of 2 embryootjes terug laten plaatsen? Wij hebben er 1 terug laten plaatsen, maar toch zwanger van een tweeling!
Goeiemorgen allemaal, Bedankt voor de felicitaties....het voelt zo heerlijk! Funny me, wij hadden er een topembryo bijzitten en hebben er daarom dus 1 teruggeplaatst gekregen... We noemen hem daarom ook Toppertje De rest was niet goed genoeg om in te vriezen, maarja, we hebben er maar 1 nodig he! Vanavond mijn schoonouders vertellen en dan proberen het in ieder geval tot de eerste echo stil te houden. Er zijn bij ons natuurlijk wel een aantal mensen die weten van de behandelingen, dus gelukkig kunnen we het wel aan die mensen vertellen! Liefs Daffie
Ik had je op je eigen topic al gefeliciteerd maar ook hier even want dit kun je niet vaak genoeg doen! GEFELICITEERD BEN ZO BLIJ VOOR JE Geniet er maar heerlijk van! Groetjes Flam
Ook ik had je op je topic al gefeliciteerd maar doe het hier nog een keer. GEFELICITEERDDDD Na een lange tijd is het eindelijk raak. Geniet er lekker van. Dikke knuff wolly
Wat lief, al die felicitaties....voel me nog mer op mijn roze wolkje nu Vanmiddag even bij mijn beste vriendin geweest om het te vertellen en die vloog me echt om mijn nek hahaha....die had ook zo in de zenuwen gezeten afgelopen weken... Daffie