Hai allemaal! Ik zit nu in de 14e week en heb al een tijdje enorme dorst! Mijn bloed is getest hoor en ik heb geen suiker... Hoe komt het dat ik zo'n dorst heb? Hebben jullie dat ook (gehad)? En wat is dan het beste drankje? Water en thee komen namelijk mijn neus uit...
whahahaha tis net of ik het zelf heb geschreven! Drink ook alleen maar water en thee en ben dat nu ook zat! Drink ook veel melk, lekker!
Ik drink alleen maar! Eet eigelijk heel weinig merk ik aan me zelf. Ben nu erg verslaaft aan de red bull (schaam) Drink er niet veel van maar af en toe is het super lekker en drinkt zo snel weg. Maar meestal zit ik aan de melk want heb ook vaak het zuur
Ik heb ook vaak enorme dorst. Dan drink ik een glas achterelkaar leeg en heb dan nog net zo veel dorst . Ik drink ook veel melk en spa rood lest bij mij ook goed de dorst. Tis dus heel normaal hoor!
amai red bull ik drink daar 1 enkele slok van en krijg gelijk het zuur! maar ook van limonade en plat water en fruitsap enzovoort dus blijf ik ook bij mijn melk!
Hou op schei uit ik heb ook zoooooooo'n dorst! Drink wel 3 liter water per dag en iets van 2 pakken appelsap...het is echt een drama Moet echt elke 45 minuten plassen! Maar jaaaa...is wel goed voor je...
appelsap is nog zo iets waar ik meteen het zuur van krijg! ik krijg er dus het ... van he! ga maar eens een terrasje doen ofzo dan moet ik telkens kijken als ze wel melk op de kaart staan hebben want echt niets anders kan ik nog drinken!
nou ik vroeg me toevallig vandaag ook af of dat bij de zwangerschap hoort, ik heb ook constant dorst. En kruidenthee en water komt mijn neus uit. Soms meng ik half sap half sparood voor de afwisseling, maar zodra het glas leeg is heb ik al weer dorst!
Owwzooo herkenbaar. Dronk vroeger veelste weinig, 2 á 3 glazen drinken op een dag. Nu drink ik veel meer....zeker 6 of 7 glazen, vooral melk (of chocolademelk) casis, sprite of appelsap. Heb ook zin in red bull, we hebben blikjes in de koelkast, maar me vriend moet me er niet mee betrappen .....hij heeft namelijk gelezen dat veel cafeine niet goed is
Oh water, veeeel water. En dan het liefst ijskoud. heerlijk. Alleen jammer dat ik steeds naar de wc moet, vooral 's nachts,
Heb ook veel dorst en bruiswater is een heel goeie dorstlesser vind ik! Red Bull zou ik toch maar niet te vaak drinken, veel te veel cafeïne. Mijn vriend drinkt dat ook heel veel, tot groot ongenoegen van z'n huisarts die al meermaals duidelijk heeft proberen maken hoe ongezond dat wel niet is!
Voor de Red Bull drinkers: 1 glas telt als 1 glas cola of 1 kop koffie, ivm cafeine gehalte. Oppassen dus! Want als je zwanger bent mag je maximaal 3 cafeine-consumpties per dag... en liefst minder of helemaal niet natuurlijk.
ik drink veel water, maar dat dronk ik altijd al veel, dus niks nieuws onder de zon. Heb zelf geloof ik niet bepaald meer dorst gekregen, maar wel grappig dat jullie dat allemaal wel hebben
Meer dorst absoluut! Er gaat hier sowieso een 1,5 ltr pak wicky framboos per dag doorheen en dan heb ik nog een aantal glazen melk, thee en water.. ... en ja dan heb ik nog dorst... ga zelfs slapen met een flesje water op me nachtkastje
Nou, "mag". Dat mag je nog altijd zelf weten. Het wordt aangeraden. Ze komen je niet op de bon slingeren als je er 4 drinkt hoor
ik begin zelf ook steeds meer dorst te krijgen. En ja, ik heb diabetes, maar ik was goed ingesteld, dus had niet last van extreme dorst. Maar de laatste 2 weken wordt het steeds erger. Als ik ff naar de keuken loop drink ik vaak 2-3 glazen water achter elkaar zo'n dorst heb ik! En ja, naar de wc iedere keer is niet handig....
Heel herkenbaar... nog steeds! Dus ook in je 33e week.. DORST! Gek kan je er van worden. Veel water... maar daar word je inderdaad wel een beetje iebelig van. Ik gooi er af en toe maar wat siroop bij... lekker limonade.. scheelt wel
Ik heb ook zo'n dorst! Ik heb maar aanmaaklimonde gekocht... zo kan ik de hele dag door drinken En ik vind het nog lekker ook! En ook Taxi vind ik erg lekker mmmmhhhh savonds voor het slapen gaan melk voor het zuur(heb ik savonds erge last van) en water naast mijn bed voro als ik snachts wakker word van de dorst en omdat ik moet plassen
heel veel water liefst met ijs! ik word soms wakker ervan, dan lijkt het net alsof ik een enorme nadorst heb van een nachtje doorhalen! LOL