Ik voelde me gisteren dus echt niet goed, dus dacht maar eens een avondje heel vroeg mijn bed in. S"nachts wakker geworden van de misselijkheid, s"morgens moeten overgeven, nadien nog een keer. De hele dag al in bed doorgebracht.. dacht misschien toch eens proberen wat te eten, maar eerst maar eens testen voor ik iets neem tegen het overgeven... en wat blijkt... dadelijk 2 streepjes ! kan het nog niet geloven Groetjes !
Gefeliciteerd! Leuk he, een tweede op komst? Hopelijk gaan je misselijkheidsklachten snel weer over en kan je volop gaan genieten!
Vanavond langs de huisarts geweest voor bloed te laten testen, maandag weet ik meer. Misschien dat ik al langer zwanger ben omdat ik normaal een cyclus heb van 40 dagen en nu meer dan een week te vroeg heel duidelijk positief heb getest (test zie album), mijn vorige ongi duurde ook maar 2-3 dagen dus even afwachten, maar ik denk eerder zelf kortere cyclus nu omdat ik de dag voor mijn vorige ongi negatief had getest. beseffen doe ik het nog steeds niet aan alle andere zwangere ook gefeliciteerd en veel succes !
nogmaals gefeliciteerd! ik ben superblij voor jullie! en wow wat een supervette streep op de test, geweldig meis