Hallo! Ik heb me afgelopen vrijdag voorgesteld als nieuw op het forum en afgelopen weekend ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik zwanger ben. Ik had al 2x eerder getest maar blijkbaar te vroeg (ongeduldig he? ) Zaterdag dus weer getest en een positieve test in mijn handen en tranen in mijn ogen. Zondag nog een keer getest omdat ik het écht zeker wilde weten. En ja hoor, weer een positieve test! In mei heb ik een vroege miskraam gehad, dus het is extra spannend nu. Ben helemaal blij, ik hoop zo dat het deze keer goed gaat! Groetjes, Christine
Dank je wel! Ik ben helemaal happy! Het is me ook eindelijk gelukt om de zwangeschapsbanner onder mijn berichten te krijgen.
proficiat christine! hier hetzelfde verhaal; in mei een vroege miskraam en nu opnieuw pril zwanger. ben doodsbenauwd dat het weer mis zal gaan en kan nog bepaald niet genieten. jij?
Hoi Lien, Ik vind het behoorlijk eng. Bij ieder buikpijntje denk ik dat het misschien wel fout kan zijn... Ik ben ook aan het tellen merk ik: het ging vorige keer in de 6e/7e week mis, dus ik kan niet wachten tot ik die grens voorbij ben, dan nog 1 weekje voor de echo, daarna heb ik in de 10e week een afspraak bij de verloskundige. Maar ook geniet ik wel een beetje van die dingetjes regelen en afspraken maken. De familie is ook ingelicht, dus als iedereen nu met me meehoopt... En jij? Trouwens ook nog gefeliciteerd met jouw goede nieuws! Groetjes Christine