we kunnen het nog niet geloven! We zijn zwanger! Na anderhalf jaar zonder eisprong, de tweede ronde met Puregon spuiten is het bingo! helemaal geweldig!
Poohbear, ik ben zo blij voor jullie! echt genieten nu meid!, heb een tijdje dat plaatsje op de zwangerenbank bezet gehouden en blij dat je nu er toch bent gaan zitten! zijn we toch nog tegelijk zwanger! dikke knuffel renske =D>
Lieve Pooh en Poohmannetje, Ontzettend gefeliciteerd, echt helemaal super! Het is jullie zo gegund, het maakt me helemaal blij vandaag Ga heerlijk genieten dit weekend (en natuurlijk de komende maanden)! Saampjes even die alcoholvrije fles champagne opentrekken Veel liefs Mieke
joepie! ik dacht zojuist, effe snel kijken naar pooh bear of ze zwanger is. YES YES YES gefeliciteerd knuf bengel en baby
meiden, allemaal bedankt voor de lieve felicitaties! Ik besef het eigenlijk nog niet zo erg! Heb wel last van krampjes in mn liezen...doe rustig aan dit weekend!
eindelijk heeft een kleine zieltje z'n plaatsje gevonden om jullie te kiezen als mams en paps. Een dikke proficiat, nu lekker genieten he. Het is jullie zo gegund