Mensen bedankt, Maar ik ben vandaag een beetje bang. Ik had net klein beetje bloed! wat is dattt. Ik ben wel tien keer naar de wc geweest, bij het afvegen zie ik niets. Maar ik ging vanmiddag een dutje doen toen ik wakker werd was er een klein beetje bloed. Ik lees hier over oudbloed? wat is dat. Ayse jij ook gefeliciteerd
Hi SheDevil harstikke bedankt joh. Ik denk dat ik me niet druk hoeft te maken over dat bloed, het is trouwens bruin en beetje rozig. Maar ik heb hier gehoord dat het heel normaal is en dat het oudbloed/innestelingsbloed kan zijn. het is trouwens vandaag over gegaan gelukkig . Dus ik ben weer blij.. ooo was het maar al 27 dec, want dan heb ik afspraak bij de vk, en dan heb ik meer duidelijkheid. JIj ook gefeliciteerd he
hihihi van harte meis wat grappig heb er ook 7 maanden over gedaan ben nu ook zwanger leuk zeg in elk geval welkom bij de augustus mama's
Woepie dank je wel. Ja ik ga ook in augustus bevallen leuk zo'n zomerkindje. 7 is inderdaad mijn geluksgetal en mijn kindje op in het jaar 2007 op de wereld!