Mijn naam is Natasja en ik ben 24 jaar oud, mijn vriend en ik zijn in januari met de pil gestopt omdat we heel graag een kindje wilde, helaas zijn we naar een jaar naar de huisarts geweest omdat het nog niet gelukt was, we hadden toen al wel onze twijfels of alles goed zou zijn, het eerste onderzoek gaf aan dat er een kleine zaadafwijking zou zijn, op naar het AMC, hier weer dezelfde onderzoeken maar dan met de uitslag, dat het zaad erg slecht is dat het waarschijnlijk IXCI zou moeten worden om voor ons een kindje te krijgen, maar ze wouden toch nog een keer het onderzoek opnieuw doen, uit dit onderzoek bleek het zaad niet heel slecht te zijn en is het miss toch mogelijk met insiminatie maar voor ze dit definitief konden bevestigen moest het onderzoek nogmaals herhaalt worden, en nu 8maanden later, na 4x hetzelfde onderzoek, hopen we dan dat ze 19augustus gaan vertellen, welke hulp wij nodig hebben, wat duurt de onzekerheid dan lang..
Hai Natasja, poeh wat een onderzoeken hebben jullie achter de rug. Hopelijk is snel de onzekerheid weg voor jullie. Veel plezier hier op de site. Ik ben ook net nieuw en er is echt veel te lezen en voor iedereen wel een plekje om bij aan te sluiten. Groetjes Blue eyes