ik ben Karen 38 jaar ik ben in januari 1993 gestopt met de pil en sinds februari 2003 moeder van een zoon ... Rens. Ja het heeft lang geduurd en ik heb bijna alles wat in de medische molen gedaan kan worden gedaan incl. IVF (2x) maar in die 9 jaar ben ik nooit zwanger geweest.Ik heb wel veel klachten gehad door de hormonen vooral na die tweede ivf en bij gebruik van clomid(troep)! Uit zelfbescherming ben ik in 2000 gestopt met de behandelingen en sloot ik een periode van geestelijke en lichamelijke pijn af . Geen Kinderen .voor mij en mijn man en verder met ons leven maar dan alleen ons tweetjes In juni 2002 ging ik naar de huisarts omdat de devil weer niet kwam , en de voorgaande cyclus duurde ook weer 54 dagen dit had mij in die jaren ervoor veel klachten gegeven en dat wilde ik niet meer. Ik wilde weer aan de pil.. enfin ik bleek zwanger te zijn! Het was geen moment in me opgekomen dat ik zwanger was! Zover stond het al van mijn bed. 8 februari 2003 in Rens Jasper thuis geboren na een probleemloze zwangerschap. Sinds nov 2003 proberen we het gewoon nog een keer ben benieuwd of het nog eens wil gebeuren ik laat me nu alleen niet meer gek maken en ga de mmm ook niet meer in! we zien wel [/quote]
Hoi Karen welkom. Wat een levensverhaal zeg, ik ben blij om te horen dat jullie wens als nog in vervulling is gegaan na zoveel moeilijke jaren, daarom hoop ik ook voor jullie dat de tweede niet zolang op zich laat wachtten. Succes Jolie