Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Loezie, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezie

Loezie Lid

10 okt 2010
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 26 en woon momenteel in het buitenland. Ik wil heel graag kinderen, maar wil het zo goed mogelijk doen. (net als iedereen denk ik...) Ik vind het prettiger om dit in mijn eigen taal te kunnen bespreken, dus vandaar dat dit forum me heel er aanspreekt.
    Ik ben me er van bewust dat niets in het leven volgens plan verloopt, maar jullie adviezen en ervaringen kunnen mij wel een richting geven. Hopelijk willen jullie me daarbij helpen.

Liefs

2. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Van harte welkom!

Mag ik vragen of je een relatie hebt of dat je alleen aan een kindje zou willen beginnen?

Waarbij zoek je precies hulp?

Liefs, Ise Bo

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Welkom meid!
    Ik zou zeggen klets lekker met ons mee en laat niet om vragen te stellen want daarvoor zijn we hier. Om elkaar een hart onder de riem te steken en tips en advies te geven... Trouwens, moeder worden doe je niet in één keer. Je leert veel tijdens je zwangerschap en als je kindje er is. Moeder zijn dat word je langzaam aan en stap per stap...
    Liefs,
    Youngmom

4. Loezie

Loezie Lid

10 okt 2010
    15
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties,
    Ik was misschien een beetje onduidelijk, maar ik woon samen met mijn vriend. En we willen allebei graag kinderen. Het is alleen de vraag wanneer nou het juiste moment is. Ook al is het natuurlijk allemaal niet heel precies te plannen en dan moet het ook nog lukken....
    Ik denk dat ik vooral opzoek ben naar ervaringen over het stoppen met de pil en ook hoe jullie bijvoorbeeld omgaan met erfelijke aandoeningen in de familie, bij ons zit hartfalen bijvoorbeeld aan beide kanten in de familie. Hebben jullie vooraf rekening gehouden met deze dingen of het laten onderzoeken of juist niet. Dat vind ik allemaal erg lastig.....

Youngmom: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Liefs Loezie

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    hopelijk kun je hier wat meer antwoorden vinden op je vragen...!

Waar in het buitenland wonen jullie?

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Welkom hier! Woon je in het buitenland omdat je schrijft dat je dit het liefste in je eigen taal doet...

7. Loezie

Loezie Lid

10 okt 2010
    15
    0
    0
    Ik woon voorlopig in Frankrijk, voor het werk van mijn vriend. En aangezien mijn Frans niet echt is om over naar huis te schrijven kom ik niet zo veel verder.
    Ik weet niet of het nou wel verstandig is een eerste kindje in het buitenland te krijgen.... (het is natuurlijk geen ontwikkelingsland waar ik zit, maar de taal is echt heeeeel moeilijk)
    Misschien mensen met ervaring met zwangerschappen in het buitenland???

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

Deel Deze Pagina