Hallo allemaal!! Ik ben Marieke, 29 jaar en nu 17 weken in verwachting! De zwangerschap was niet gepland, maar ik voel me er goed bij! De vader van het kind wil er niks mee te maken hebben en ik ook niks meer met hem, dus ik ga het alleen doen! Nou ja, alleen, mijn familie wil me helpen en mijn vrienden hebben ook aangegeven me te steunen. Ik ben ongeveer 10 jaar werkzaam in de paardenwereld, op professionele sportstallen. Momenteel help ik alleen in de weekenden op concoursen. Ik probeer nog steeds te sporten, paardrijden doe ik nu niet, maar wel fietsen, wandelen en op de crosstrainer werken. Mijn hondje houdt me ook lekker bezig. Ik woon momenteel bij mijn ouders terwijl ik zoek naar gepaste (en betaalbare) woonruimte ben. Gelukkig ben ik vaak genoeg weg naar vrienden en mijn weekendjob zodat ik het een beetje thuis kan uithouden. Tot nu helemaal geen last gehad van de zwangerschap. Geen misselijkheid of andere ongemakken. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan! Ik hoop hier op het forum ervaringen te kunnen delen (vooral die te lezen die het al eerder hebben meegemaakt) en misschien ook in de buurt van Nijmegen mensen te vinden.
Welkom & nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een gelukkig dat je nergens last van hebt! haha dat was hier wel anders jammer genoeg. Ik hoop voor jou dat je snel een eigen plekkie vind voor jou en je kindje!
Ja bij mijn zusje heb ik het ook anders gezien! Ik weet dat ik best mazzel heb. En bedankt! Komt vast wel goed!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Mijn moeder heeft 3 kinderen opgevoed in haar uppie allemaal apparte vaders. Wij (kinderen) en mijn moeder hebben allemaal geen contact met die vaders. En mijn moeder heeft ons goed opgevoed 1 piloot ik zelf heb de kunstacademie gedaan en de ander is hoogbegaaft. Ik zeg je dit omdat mensen soms naar reageren als je zegt dat de vader er niet is. p.s. mijn advies is wel zorg er voor dat je wel kinderalimentatie want daar heb je echt recht op tot en met 22jaar echt vragen hoor. Hij zal wel moeten voelen dat hij wel een kindje heeft gemaakt en in ieder geval zijn financiele verantwoordelijkheid nemen!
Bedankt voor je reactie Suus! Wat een leuk verhaal! Hebben jullie het niet gemist om geen vader te hebben? Ja, ik krijg wel wisselende reacties op dat ik in mijn eentje ben. Maar als mensen zo snel bevooroordeeld zijn, zonder dat ze mij kennen, nou dan zijn ze de moeite ook verder niet waard! Ik moet nog zien uit te vissen waar op en hoe ik recht heb op allimentatie. Maar ik ga eens langs bij de rechtswinkel. Bedankt voor de tip in elk geval
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je zo positief in de situatie staat, je bent vast een enorm sterke vrouw!