Ik ben...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door zus76, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zus76

zus76 Niet meer actief

Hallo,
    Mijn naam is Bianca en dus nieuw op dit forum.

Na de geboorte van onze dochter in 2002 en onze zoon in 2006 dachten we dat ons gezin compleet was. Mede door de reacties van onze omgeving zoals "meer smaken zijn er niet, dus jullie zijn nu vast wel klaar" en "waarom nog een derde erbij? Twee is toch wel voldoende" en " Weet je wel wat het allemaal kost, ze moeten ook nog studeren". Je kent ze misschien ook wel die opmerkingen.

Nu begint het toch wel weer te knagen. Ik ben bijna 37 en als we nog willen, dan moet het wel snel! Omdat ik al wat ouder ben en wat symptomen heb van dreigende diabetes, hebben we binnenkort een afspraak bij de gynaecoloog.

Ik hoop dat het ons nog gegund mag zijn. Wat de omgeving er ook van vind, wij willen het graag. Al kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat we er al die jaren naar geluisterd hebben...

Ik zou het leuk vinden om "lotgenoten" te spreken.

groetjes Bianca

2. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Bianca,

Welkom!
    Fijn he, al die meningen... Goed dat jullie nu toch de stap hebben gezet! Ik hoop inderdaad dat het jullie gegund is en jullie zoon en dochter en nog een broertje of zusje bij krijgen. :)

Ik ben niet bekend met de gevolgen van diabetes voor je zwangerschap of andersom. Met goede controle door een gynaecoloog is het hopelijk geen probleem?

Succes en groet,
    Brabootje

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Welkom hier :)

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en hopelijk is jullie nog een derde wonder gegund!

5. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.936
    2.807
    113
    Vrouw
    Welkom! :)

6. zus76

zus76 Niet meer actief

Dank jullie wel voor het warme welkom!

Brabootje, we zijn al bij de gynaecoloog geweest voor een "goedkeurings-gesprek" zoals ik het maar even noem.

Hij ziet geen bezwaren om zwanger te worden. Ik heb geen diabetes, maar een licht verhoogde suikerwaarde waardoor de kans op een zwangerschapsdiabetes groter is dan gemiddeld.

Donderdag 28 februari gaan we weer op gesprek, omdat in het half jaar dat hij ons nog even heeft laten "proberen" we niet zwanger geworden zijn. Nu kijken hoe nu verder.

Op zich willen we geen echt medisch ingrijpen als ivf oid. Wel staan we open voor vruchtbaarheidsonderzoeken.

Afwachten maar. Ik hoop dat 2013 voor ons een goed jaar zal zijn!

groetjes Bianca

7. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende
    noord holland
    welkom hier:)

8. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Dat hoop ik ook! Ik ben benieuwd naar de volgende stap. Succes de 28e en met eventuele onderzoeken.

Liefs,
    Brabootje

Deel Deze Pagina