hallo iedereen ik ben 14 weken zwanger en denk dat ik mijn kindje voel. ik beging nu aan me zelf te twijfelen. Ik ben voor de tweede keer in verwachting en heb vernoemen dat je soms je kindje sneller voelt. mijn eerste zwangerschap voelde ik de kindjes met 17 weken. zo het fijn vinden als ik jullie verhalen mag lezen. Groetjes
14 weken is wel heel vroeg. maar volgens mij moet het kunnen. ik ben inverwachting van ons 1e kindje en ik voelde het met geloof 15 of 16 weken. heb het 2 dagen gevoeld en nu tot nu toe heb ik het niet weer gevoeld. heel erg jammer want het super om het te voelen liefs
Kan heel goed! Ik was ook 14wkn toen ik het voor het eerst voelde maar het is wel zo dat er dan ook meerdere dgn tussen kan zitten en dat maakt weer onzeker. Sinds een week voel ik mijn baby elke dag en ik heb begrepen dat dit, zeker voor de eerste, heel vroeg is!
Ja inderdaad ik voel het niet elke dag. vandaar dat ik aan me zelf begong te twijfelen. wel leuk dat dit bij meer mensen voor komt.
Hier ook hoor! Rond de 14 weken voelde ik de eerste plopjes, sinds een week zijn t echt schoppen en nu voel ik t ook aan de buitenkant. Eva voelde ik voor t eerst pas rond de 20 weken en dus lang niet zo duidelijk als nr 2
ik voelde mijn kindje voor het eerst op de dag dat ik 14 weken was. het is mijn eerste. de vlos bevestigde dat het de baby was. voelde als een piepklein vlindertje. daarna duurde het wel anderhalve week voor ik hem weer voelde. dus kan idd!
hier nog iemand die het met 14 weken al voelde! Dit is mijn 2e kindje, dus dan weet je denk ik ook wel wat beter wat je moet voelen. Je herkent het eerder zeg maar. Heel bijzonder!