je baby voelen met 14 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babymeiske, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    hallo iedereen

ik ben 14 weken zwanger en denk dat ik mijn kindje voel. ik beging nu aan me zelf te twijfelen. Ik ben voor de tweede keer in verwachting en heb vernoemen dat je soms je kindje sneller voelt. mijn eerste zwangerschap voelde ik de kindjes met 17 weken.

zo het fijn vinden als ik jullie verhalen mag lezen.

Groetjes

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    14 weken is wel heel vroeg.
    maar volgens mij moet het kunnen.
    ik ben inverwachting van ons 1e kindje en ik voelde het met geloof 15 of 16 weken.
    heb het 2 dagen gevoeld en nu tot nu toe heb ik het niet weer gevoeld. heel erg jammer want het super om het te voelen

liefs

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Kan heel goed! Ik was ook 14wkn toen ik het voor het eerst voelde maar het is wel zo dat er dan ook meerdere dgn tussen kan zitten en dat maakt weer onzeker.
    Sinds een week voel ik mijn baby elke dag en ik heb begrepen dat dit, zeker voor de eerste, heel vroeg is!

4. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    Ja inderdaad ik voel het niet elke dag. vandaar dat ik aan me zelf begong te twijfelen. wel leuk dat dit bij meer mensen voor komt.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook hoor!
    Rond de 14 weken voelde ik de eerste plopjes, sinds een week zijn t echt schoppen en nu voel ik t ook aan de buitenkant.

Eva voelde ik voor t eerst pas rond de 20 weken en dus lang niet zo duidelijk als nr 2

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik voelde mijn jongste dochter ook al met 14 weken, dus ja.. het kan! :D

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik voelde mijn kindje voor het eerst op de dag dat ik 14 weken was. het is mijn eerste. de vlos bevestigde dat het de baby was. voelde als een piepklein vlindertje. daarna duurde het wel anderhalve week voor ik hem weer voelde.

dus kan idd!

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik voelde het zelf met 15+ weken dus het moet volgens mij wel kunnen

9. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    hier nog iemand die het met 14 weken al voelde! Dit is mijn 2e kindje, dus dan weet je denk ik ook wel wat beter wat je moet voelen. Je herkent het eerder zeg maar. Heel bijzonder!

10. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik was 14 wk en 3dgn zwanger toen ik iets voelde! en is mijn 2de dus herkende het gevoel..

Deel Deze Pagina