Hallo dames, Sinds vandaag heb ik best wel slijmverlies, het is vrij waterig. Ruikt ook nergens naar. Ook ben ik een stukje gelig slijm verloren (sorry, lekker fris!). Heb ook de hele tijd oefenweeen, en weer een drukkend gevoel aan de onderkant. Menstruatiekrampen heb ik ook, maar niet regelmatig. Hebben jullie ervaring hiermee? Weet even niet zo goed wat te doen, is het vruchtwater of afscheiding? Het loopt er niet continue uit, zo nu en dan gebeurt het. Voelt alsof ik ongesteld ben, dat het eruit loopt zegmaar. De reden dat ik een beetje angstig ben, is omdat het zo bij mn moeder begon (scheurtje in de vliezen) en 48 uur droog stond. Dat willen we graag voorkomen. Hopelijk weten jullie iets! Groetjes Emma
Het slijm kan, zeker naar het einde toe, heel waterig worden. Vaak zit er in je slipje dan een beetje afscheiding en daaromheen heel nat. Afscheiding ruikt ook zurig, vruchtwater ruikt zoet. Als je twijfelt gewoon met VK bellen, kunnen ze testen wat het is. En "droog staan" gebeurt niet zo snel hoor, vruchtwater wordt continu bijgemaakt zolang de placenta goed werkt...
Je moet even je hand tegen je mond doen en dan blazen als het er dan uitloopt is het vruchtwater zeggen ze.. maar als je twijfelt zou ik de vk bellen
Gisteren naar de behandelunit geweest, kreeg buikpijn dus dat wilden ze even bekijken. Ze hebben wel contracties gemeten, en gekeken of ik ontsluiting had. Niet dus. Ach, we wachten af!