Heb al eerder gehad dat ik pijn in mijn nek had. Toen schoot het er echt in zeg maar, en het lijkt alsof het spieren zijn, maar als ik dan met mijn nek beweeg lijkt het zich weer in de wervels te zitten.. Nu heb ik dat ook weer (al een dag of 3). Zit echt aan de linkerkant op het schouder gedeelte zeg maar. Weet niet wat ik er mee moet, de vorige keer fysio heeft niets geholpen.. Het warm houden etc helpt er ook niet aan.
Ik zeg : Naar een manueel therapeut toe. Ik heb het ook gehad en ben toen naar een manuel gegaan. Fysio werkte voor mij ook niet en ben toen na een tip van mn zwager er heen gegaan. Na 4 behandelingen was ik er vanaf en nu *klopt af* heb ik nog nergens last van. Sterkte ermee..
diegene waar ik geweest ben is ook manueel therapeut, ze heeft me zeg maar 'gekraakt' maar het heeft helaas niets geholpen.. Zal er toch mee moeten leren leven ben ik bang .
Ik heb het 3 jaar geleden gehad. Draaide me s'ochtends om om de wekker uit te meppen en toen schoot het in mn nek. Heb 3 weken op bed gelegen, kon helemaal niks meer. Na 3 weken met lood in de schoenen naar een chiropractor gegaan, die heeft mn nek bijna omgedraaid , moest daarna veel water drinken en binnen een week was het over. Nooit geen last meer gehad sindsdien.