Nouja zeg! Wat is dit nou voor reactie?! Sorry, maar denk even na voordat je iets zegt, en zeker zoiets belachelijks. Ook ik was nieuwsgierig, maar helaas, was ook te laat met lezen. Nou, dan toch niet. Ga lekker slapen, als je morgen wakker wordt vraag je je vast niet gelijk af wat Allessandro nou eigenlijk op te biechten had.
Hee vat dit niet verkeerd op want k bedoel er niks mee. Maar t valt me nu al een paar dagen op dat je best bot/lullig doet. Als je dan klaar bent met t forum prima maar waarom dan zo doen?! Dat is toch voor de medeforummers niet leuk dat je dit soort dingen in een topic neer gaat zetten.. Een topic wat JUIST bedoeld is als lol.. Maar het allerbeste!
haha je start een biecht topic, maar dan wil je het zelf hier niet opbiechten? Beetje gek maar moet je zelf weten hoor, ben nu alleen wel reuze nieuwschierig hahaha Ik biecht op dat... ik eigenlijk niks kan bedenken om op te biechten Maargoed ligt misschien aan het tijdstip, ben niet helemaal helder meer
dat ik hard moet lachen om de laatste paar berichtjes En dat ik nu ook wel nieuwsgierig ben geworden wat het zou kunnen zijn, leuk voor jou en voor anderen misschien niet ''denk denk" Ohw ik weet het, het was vandaag de 10e van de maand, je hebt de staatsloterij gewonnen
Ik heb mn biecht gedaan En ik zal het ooit nog wel een keertje neerzetten maar niet nu. Zo goed en voor de gene die echt echt nieuwsgierig zijn en het graag willen weten ik ben bereid om het via PB te vertellen. Eerlijk toch?!
Zie de lol van een abortus niet echt in maar goed..... ga daar verder niet in discussie over snap je zelf ook wel Ik ken je niet langer dan vandaag heb ik ook nooit beweerd Zie eerlijk gezegd je naam nu pas voor het eerst maar dat zal wel komen omdat we niet in dezelfde soort topics schrijven En je laatste zin tja dat moet ieder voor zich weten Niemand kan daar iets aan veranderen ik ook niet
Hahaha ja echt! Ik ga dan echt zitten denken, denken en nog eens denken Máááááááár ik weet het! ik weet het!
Ik biecht op... Dat ik het toch wel jammer vind dat je niet de staats hoofdprijs hebt gewonnen! 'ken' ik nog geen miljonair! Jammuuuurrrrrr...