vraagje over hoelang ik nou zwanger ben??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sjenny, Feb 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjenny

Sjenny Bekend lid

Jan 24, 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    hey hey

ik heb een vraagje ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 15 januarie Op 6 feb getest en die was negatief... 20 feb getest en dat was een dikke dikke plus!
    we zijn 8 november gestopt met de pil en na 61 dagen was ik pas ongi... 15 januarie dus.

Nou had ik van zondag 13 feb tot donderdag 17 feb bruine afscheiding (dus waarschijnlijk de innestellingsbloeding)

ben de draad een beetje kwijt.....

snappen jullie er nog iets van???

2. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Lastig he, zo'n onregelmatige cyclus! Dit keer zal je ook weer een langere cyclus (langer dan 28 dagen dus) gehad hebben, aangezien je op 6 feb nog negatief getest hebt.
    20 feb was ie dik positief zeg je, dus tussen 7 en 20 feb moet je 4 weken terugtellen om te weten hoever je bent.
    Dus je bent nu ergens tussen de 4 weken en 6 weken zwanger...

Maar als je binnenkort naar de verloskundige belt zullen ze wel een termijnecho plannen, zeker omdat je geen flauw idee hebt hoelang je zwanger bent. Ik ben bang dat je dan pas echt zekerheid hebt over je termijn....

In ieder geval (want dat vergeet ik helemaal te zeggen): GEFELICITEERD!:D

groetjes
    Masu

3. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,737
    7,507
    113
    Female
    Ze rekenen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. dus dan zou je nu volgens mij ongeveer 5 weken (en nog wat dagen) zwanger zijn.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Je zou idd 5 weken en een paar dagen zwanger moeten zijn.

5. Sjenny

Sjenny Bekend lid

Jan 24, 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    bedankt voor jullie reacties!

ik heb eerst een afspraak bij de ha hij kan ook de bevalling doen maar weet niet of ik daar voor ga kiezen...

volgende week dinsdag hoop ik meer te weten!

groetjes

Share This Page