Nu 41 dagen overtijd. En nog steeds geen tekentje van het rode duiveltje. Heb thuis al 2 testen gedaan. Vorige week toch maar naar de HA. Zij heeft weer getest. En deze was weer negatief. Ik moet nu 13 juni voor een echo. Ze wilde nog geen hormonen ofzo geven, want er zijn mensen die zwanger zijn en toch negatief testen. Daarom vond ze dat ik nog even moest wachten. Wordt ik voor 14 juni ongesteld, dan is dat duidelijk. Ben ik dan nog niet ongesteld een echo en dan ben ik direct bij de gyn voor evt verder behandeling. Ik heb endometriose en het komt voor dat hierdoor de cyclus wordt beinvloed. dit was ook de reden om tot 14 juni te wachten. Wel balen, maar had zelf ook zoiets van nog even afwachten. het is wel vervelend. Je blijft stiekum hopen dat je toch zwanger bent, terwijl je in je hoofd wel weet dat de kans erg klein is. Maar de ha gaf geen definitieve nee op de vraag of ik zwanger kon zijn. ze geeft zo hoop die ik liever niet heb. Ik krijg steeds meer zwangerschapsklachten. Ik wordt hier moe van. Toch stiekum hopen dat straks bij de echo blijkt dat ik wel zwanger ben. Maar ik weet ook wel dat die kans niet zo groot is. Ik baal als een stekker.
Spannend en tegelijk heel vervelend... Ik heb hetzelfde 'probleem' ook al heel lang overtijd.. en testen zijn negatief. Volgens de huisarts was ik dus niet zwanger en die vond het niet nodig om daarvoor bloed te laten prikken... Ik had het uit mijn hoofd gezet... maar nu sinds twee dagen weer erge steken in mijn buik en lies... bah. Stomme onzekerheid. Succes alvast bij de gyn!
Julia: Heb je ook andere zwangerschapsymptomen gehad? Ik heb echte zwangerschapssymptomen. En er komen er steeds meer bij. Dit is de reden dat de HA niet zeker was. Het is idd wel heel vervelend zo. Ik blijf maar malen en denken. Misschien nog een keer testen in de hoop dat het nu positief is, maar ik geloof toch niet dat die positief zou zijn. Ik wil zo graag zekerheid. Lijkt me zo heerlijk om zwanger te zijn.
Ik duim voor jullie beide dat er snel zekerheid komt. Die onzekerheid lijkt me idd verschrikkelijk. Hopelijk is het leuk nieuws bij de gyn. Saartje
Ik heb wel veel symptomen gehad, heel erg moe, veel plassen, buikpijn... Nu heb ik alleen nog af en toe buikpijn, mijn haar groeit heeeel snel en overal zie je ineens duidelijk mijn aders lopen... en nog steeds niet ongesteld. En het vervelende is dat ik juist niet zwanger wil worden, als het zo is dan vind ik het wel leuk.. maar ik was er dus helemaal niet mee bezig.. daarom vind ik het zo vreemd allemaal. Welke symptomen heb jij?
Julia, ik lees net in een ander forum dat je eerste test heel licht positief was... Heb je dan nog andere testen gedaan? Ik zou naar de huis arts gaan als ik jou was en eisen dat hij bloed prikt. Dan weet je toch waar je staat? Laura, veel geduld met wachten. Saartje
Ik heb een waslijst klachten. even kopieren van een ander topic die ik toen had geopend. 1. Niet ongesteld. 2. Uitscheiding meer en veel dunner als anders. 3. Weeig, vervelend gevoel in mijn buik. 4. Buik voelt opgezet. 5. Hoofdpijn/vermoeidheid 6. Misselijk, weinig eetlust. 7. Het gevoel alsof er zand in mijn ogen zit. 8. Als ik op mijn buik druk voelt hij hard en is het gevoelig. 9. Draaierig/zweverig. 10. Zuurbranden 11. Een aantal dikkere aders. 12. Mijn lichaam houdt vocht vast. 13. Menstruatiepijn. 14. Erg veel trek in chocola.(Heb ik ook als in ongesteld ben, maar dan duurt dit maar een week) 15. erg vaak plassen. soms na het eten krijg ik een vlaag van benauwdheid, Draaierigheid en misselijkheid. Erg lange lijst dus, hihi. Maar ik heb bijv. geen pijnlijke borsten. Dat vind ik dan weer raar.Nou heeft iedereen natuurlijk andere symptomen.
Laurafay, zo dat zijn wel heel veel symptomen.... wat vreselijk om zo in die onzekerheid te zitten... Hoop echt dat de echo positief is! Saar, mijn eerste test was een heel licht streepje, dus negatief, urine test bij de dokter ook negatief, toen zelfs nog een test gedaan ook negatief. Tja dus eigenlijk kan ik niet zwanger zijn.... maar waarom ben ik dan zo lang overtijd.... :S
Ik zou toch naar de dokter gaan om een bloedafname en meer duidelijkheid. Zo wachten heeft toch ook geen zin denk ik. Ik wens je veel succes en hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Liefs, Saartje
Dank je. Ja idd, als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik weer naar de dokter... dan heb ik inmiddels 2 cyclussen over geslagen... dan wil ik sowieso weten wat er aan de hand is.
Spannend! Ik ben benieuwd, hoop positief nieuws! Met mij gaat het wel goed, nog steeds niet ongesteld alleen, wel vaak buikpijn en dan denk ik, ja nu word ik het maar weer niet dan.... Ach ik wacht het nog wel even af...
succes LauraFay, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!! @Julia, jij ook succes meis!! balen dat je cyclus(als je dat nog zo kan noemen) zo aan het rommelen is
Je bent dus nog niet ongi geworden, ik zal morgen voor je duimen. duime n jullie voor mij. Eerst sollicitatiegesprek om 10,00 uur, 12.15 uur /verloskundige/ 15,35 uur naar opvoedspreekuur met mijn zoon. Dus als ik niet gek word weet ik het niet meer.!!!
Hey esje, welkom op mijn nieuwe topic Ik duim met je mee. Nee, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Wel vaak erge menstruatiepijn, echt dat je denkt, nu kan het toch niet uitblijven. Maar iedere keer geen drup te zien. Hoop stiekum enorm op een goed bericht morgen bij de gyn. Maar denk het eigenlijk niet. Ik hoop het echt. Een vriendin van mij is op dit moment zwanger en als ik zwanger zou zijn, lopen we bijna tegelijk. Dus dat zal echt leuk zijn. Ik krijg kriebels als ik eraan denk. En toch in mijn oofd denk ik echt dat ik mezelf gek maak. Ik denk niet dat ik zwanger ben. Hoe kan het anders dat er tot nu toe 3 testen negatief waren. Nou ja, nog even doortobben tot morgen en dan weet ik meer. Heb je een mooie vakantie gehad? Uit je post in het vorige topic dacht ik te halen dat het heerlijk was.
Het was heerlijk! Ik hoop echt enorm dat je goed nieuws hebt. Dan ben je al hoelang zwanger? volgens mij nog langer dan ik1 Kus Esje
Ja, dan ben ik volgens mij al langer zwanger als jij. Als ik de calculator erop los laat moet ik 4 januari bevallen, als ik zwanger ben dan he . Maar goed, nog maar niet teveel hopen. Iedere keer die vervelende spanning en daarna weer die vervelende teleurstelling.
Ben je niet stiekem dikker geworden of dat je broek knelt? Dan zou je nu rond de 12 weken zijn. Ik mag morgen naar de VK, jij komt uit Belgie of niet? Dan ga je toch automatisch naar een gyn? We wachten rustig af, morgen kan ze meteen kijken of ik toch stiekem 5 weken langer zwanger ben, en dan zou de uit gerekende datum: 14-12 dit jaar! Rare vrouwen allemaal.