??????????????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sas31, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames even een vraagje.
    Korte uitleg we zijn deze maand bij de gyneacoloog geweest alle uitslagen waren goed zelfs mijn eitje op springen gezien voor het eerste keer zeker op het goeie moment geklust:)
    Nou heb ik vanaf ongeveer het moment dat er een innesteling plaats kon vinden last van mijn darmen veel naar de wc in het begin normale ontlasting veel lucht nou een paar dagen voor mijn nod dag krijg ik er pijnlijke steken bij en gisteren wat dunne ontlasting en vanaf gisteren ook licht misselijk.
    Nu alleen nog maar steken voornamelijk links naast mijn navel????

BUIKGRIEP OF ?????????????

Dit is voor het eerst dat ik iets raars voel of hoop ik weer teveel donderdag moet ik ongeveer ongesteld worden.

Ach ik weet ook dat ik moet wachten en zaterdag of zo een testje doen maar ik moest het even kwijt :(

Groetjes Saskia

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mmmm, dat zijn bij mij altijd de tekenen van een naderende ongi.
    Hoop voor jou op iets beters!!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wil je veel succes wensen. Ik vind het altijd supermoeilijk om naar je lichaam te luisteren, want wat zijn nou wel "echte " zwangerschapsverschijnselen?

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Het zouden inderdaad 'echte' verschijnselen kunnen zijn.... Heel veel succes!

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Ja het is soms gewoon moeilijk we zijn nou ook al in ronde 20 en we willen het gewoon ook zo graag:)

Deel Deze Pagina