heej ik weet niet of ie hier al ooit is geplaatst... maar kei grappig, vind ik dan http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
ik vind normaal buiksprekers altijd leuk maar deze... ik vind ditn iet leuk hoe hij Allah belachelijk maakt en over het terrorist zijn. nee sorry dit vind ik niet grappig.
Hij heeft trouwens meer poppen, niet alleen Achmed, ook een gepensioneerde blanke ouwe vent, een neger en een of ander fantasie ding. Het is dus echt niet puur en alleen om Allah te beledigen of wat dan ook. Dit is maar een klein stukje uit een hele act. (heb de dvd's hier liggen). En daarbij, het zijn toch dingen die je in het dagelijkse leven tegenkomt...
ik vind hem helemaaaaaal geweldig! en wie maakt er geen grappen over andermans leed? moet je hans teeuwen eens over de koningin horen, dus laten we nou niet gaan mekkeren over het feit dat hier een terorist word gebruikt.... als je daar niet tegen kan moet je vooral geen cabaretiers bekijken........ silence........i kill you.............
Ik vond hem superrrrrr... Het zijn altijd dezelfden die dit soort grapjes niet kunnen waarderen. Jammer ...heeft gewoon te maken met gevoel voor humor..
Hhaaaha....geweldig! En juist die met die terrorist is leuk... Wij hebben hier 2 dvd's vol van...en ik blijf lachen.....