ik blijf last houden van bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Op dag 17 van mijn cyclus (ik dacht dat het ongeveer rond mijn eisprong was) ben ik begonnen met bruin/bloedverlies... Inmiddels zijn we zo wat een week verder en houd het nog steeds aan. Ik weet echt niet wat dit is en waarom het niet ophoud. Momenteel is het niet meer zo erg.. wat roze afscheiding en wat bloed met afvegen dat is alles!! KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN!! Alvast bedankt... xxxx

2. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo,
    Ik heb dat ook gehad!!7 dagen bruin verlies!dacht he!!!dit heb ik nog nooit gehad!!dacht nou ik wacht nog even af voor testen!!de dag na het testen werdt ik ongi!!
    Ik hoop dat het bij jouw nie zo is maar bij mij was het dus geen goed teken helaas!!
    Liefs Nikky

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

ik ben vorig jaar ook een tijdje met de pil gestopt en had dit idd ook. Bij mij hield het erg lang aan. Heb toen de huisarts gebeld zo van "Hoe kan ik ooit zwanger worden als ik alleen maar lek??" Maar het schijnt erbij te horen.

succes meid

4. Lientjelove

Het zou dus gewoon nog ontpillen kunnen zijn??? Ik vond het zo raar, omdat ik eerst 65dagen moest wachten op mijn eerste menstruatie en na dat het over was begon ik na 1.5week weer te bloeden... Ik blijf ook elke keer met vlagen misselijk, maar had nog niet echt aan zwangerschap gedacht... bloed hoort toch niet bij een zwangere? Ik dacht eerst misschien mijn eisprong, maar omdat het zo lang aan hield was ik daar ook niet meer vanuit gegaan... En vrijen is momenteel ook niet zo prettig, dus ik dacht echt: wat is dit!!! bedankt voor jullie reacties.... het heeft me gerust gesteld!!

5. Lientjelove

Eindelijk is mijn bloed/bruinverlies verdwenen.. vandaag niets gehad!! Ik ben wel nog steeds met vlagen misselijk.. vandaag echt super en zo'n leeg gevoel.... :(

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    na het stoppen met de pil heb ik maanden zo aangetobt. ik ben 2 keer echt ongesteld geweest, maar voor de rest... af en aan bloedverlies. Bij mij is bij de gyn een verklaring gevonden.

Kijk het even aan, als het na een tijd (geef het even he! je lichaam moet ontpillen) niet over is, dan even naar de ha!

Deel Deze Pagina