eisprong getest,5 d overtijd,en nu ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vita, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi waarschijnlijk is er al vaak over geschreven,maar kan het niet vinden. Ik snap iets niet helemaal goed. Ik heb op 8 november een dikke positieve ovutest gehad. Nu had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden,maar was dus 5 dagen overtijd, en begin nu wat bruin bloed te verliezen. Als ik 14 dagen terug tel, kom ik natuurlijk op een andere datum uit. Hoe kan dit dan?heb ik een langere lf ?Maar ik heb echt mn ei gevoelt en getest. Ik begrijp even niet meer hoe dit werkt? Iemand die het wel weet, en een antwoord voor me heeft?
    Liefs Vita

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meis... als je 8 november een positieve ovutest had... dan heb je 1/2 dagen later pas je ei... 9/10 november dus.
    Dan had je 23/24 november je nod...
    Als nog wat je dan overtijd natuurlijk, maar niet zoveel! Heb je wel een zwangerschapstest geprobeerd? Zet de ongi al door? Verder nog klachtjes? Kan natuurlijk ook dat je lf idd wat langer is... ik duim voor goed nieuws!

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi,dank je voor je reactie. ik heb die week lang getest, en had op zat een donkere tst,maar op zondag was het nog een tikkeltje donkerder, je zag t in die week oplopen, dan kun je toch je ei verwachten die dag of erna?Ik voelde het ook die zondag namelijk. En ik heb een gemiddelde cyclus van 31 dagen (sinds kort),want het is vrij onregelmatig, vandaar dat ik van de 31ste dag ben uit gegaan. ja kwaaltjes zeker,maar die heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden.Alleen nu een ander gevoel in mn buik, en meer misselijk.ja heb al getets, zondag en maandag en was negatief.Ik wacht t wel af,maar t begint nu als ongi te voelen. Ik vind t lastig om nu weer te gaan rekenen zo.Bij jou is het ook behoorlijk onregelmatig he? Lastig zeg!En je bent al even bezig!liefs vita

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Succes met wachten meis.
    Ik hoop dat het positief is natuurlijk

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als je naar windows updates gaat

dus start programma's windows update dan staat daar ook een taal update bij, zijn volgens mij ongeveer 34 potientiele updates *dus dat zijn updates die niet echt nodig zijn*

6. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

sorry,maar wat bedoel je hiermee?liefs vita

Deel Deze Pagina