Hoi Dames, Ik kom net bij de gyn vandaan, ben best wel wat overdonderd. Het zit namelijk zo; mijn vk zei vorige week vrijdag dat de kleine meid in een stuit lag. Nu hadden we al "afgesproken" dat ik dan zou gaan kiezen voor een keizersnede (ook omdat mijn baby's fors zijn) Nu komen we daar bij de gyn en nu ligt ze linksonder met haar hoofdje oftewel een afwijkende hoofdligging. Wat te doen zegt de gyn; nou het volgende (én ik had me helemaal voorbereid dat we vandaag zouden gaan horen dat het een ks zou gaan worden) Ze willen volgende week maandag kijken hoe ze dan ligt, stel ze ligt weer anders dan is het een onstabiele ligging waardoor een keizersnede in zicht komt. Maar hoogstwaarschijnlijk zei de gyn ligt ze dan nog zo.. Dus dan gaan we dinsdag een duwpoging (het was dan geen draaipoging aldus hem (want dat wilde ik absoluut niet!) doen en dan als ze haar meteen goed kregen dan werden de vliezen gebroken en werd het in geleid! Maar ik wil helemaal geen inleiding, dat lijkt me het ergste wat er is.. Het kindje is er helemaal niet op klaar en dan zit ik op 37 weken! Heb ik hier ook inspraak in? Alvast bedankt voor het lezen en reageren!