ik weet niet goed waar ik het neer moet zetten daarom maar hier.. Ik ben 8 maanden geleden bevallen van een dochter, en in de zwangerschap had ik al bekkenklachten, maar na de bevalling is dit niet weggegaan, 2 maanden geleden naar de bekkenfysio geweest en daar kom ik nu elke week/ 2 weken. Ik gebruik volgens haar de verkeerde spieren en moet mijn buik, en rug trainen. Nu zijn we dus 2 maanden verder en eigenlijk geen verbetering. Iemand een idee of ervaring met andere behandelaar? Bij lange einden lopen lijkt het of mijn bekken op slot staat dan lukt lopen niet meer, kom dan ook haast de auto niet meer in, en soms zijn er dagen bij dat ik steeds zenuwscheuten door mijn onderrug voel bij een iets'verkeerde' beweging, terwijl ik niks raars doe... er zijn ook wel dagen dat het vrij soepel gaat, maar meeste dagen heb ik pijn... Hopelijk van iemand de gouden tip
Ik heb niet de gouden tip voor je, maar ik heb tot een jaar na de bevalling nog bekkenklachten gehad.. Toen was het plots over. Maar eh, je hebt het over zenuwscheuten in je onderrug. Dat klinkt niet als bekkenpijn. Ik zou nog even terug gaan naar de huisarts en dat overleggen. Misschien zit er wel een zenuw klem. Suc6
bedankt voor je reactie, Ik dacht al niemand last van het bekken?! Vandaag weer bij de bekken therapeut geweest en dit probleem dus voorgelegd en zij vertelde door he rug onbewust 'bol'te maken krijgen te tussenwervelschijven meer ruimte waardoor er meer ruimte is voor vocht of zoiets, en dat je sneller last kunt krijgen van zenuwen. Ik kijk het weer aan en anders ga ik maar weer ergens anders zoeken, Maar jij dus een jaar, dan heb ik nog een paar maanden, ik kan nieteens lekker poosje (pijnloos) shoppen of zo pfff
ik herken het helemaal. ben nu een jaar verder en het is nog steeds niet weg. we zijn net terug van de camping waar ik het wel 2hele nachten heb uitgehouden op een luchtbed en toen geeist heb dat we naar huis gingen. lig nu dus op de bank met de laptop op schoot omdat mn bekken en onderrug pijn doen. bij alyssa was ik er net voor haar 1ste verjaardag vanaf (echt klachtenvrij). ik ben bang dat het nu een stuk langer gaat duren. echt een tip heb ik niet voor je, alleen dat je goed naar je lichaam moet luisteren en als je het niet vertrouwd gewoon verder moet zoeken naar een behandeling die wel werkt. liefs doris
Hier ook nog steeds klachten. Heb sinds een paar nachten het voedingskussen weer in bed gelegd om 's nachts onder mijn benen te leggen. Krijg bij de huisarts en fysio ook maar steeds te horen dat het een combi overbelasting en stress is. Maar zelfs als ik niks raars doe, dan heb ik last. Zat eraan te denken om eens bij een osteopaat te informeren. Iemand daar ervaring mee?
Hier ook nog steeds bekken/rug pijn en ik moest ook mijn buik en rug trainen (+ bekken!) Ik ben na 3 maanden naar de bevalling terug gegaan, maar het is nu 6 maanden geleden en het gaat echt mondjes maat... Het is kwestie van tijd en veel trainen zei mijn fyso