Ik blijf maar afvallen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat een verhalen allemaal!
    Ga maandagmorgen gelijk bellen. Even na laten kijken kan nooit kwaad natuurlijk.

2. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Hey luuz,
    Idd even je ha bellen!
    Ik ben ongv 4 jaar geleden ook 8 kilo per maand veloren, bij kwam het door suikerziekte( het schijnt een symptoom te zijn....)
    Dus zal daar ook even naar laten kijken!
    Suc6 en hoop dat het snel opgelost kan worden!!!

3. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad. Na de zwangerschap viel ik alleen maar af.
    Bleek door ijzertekort te komen.

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Vanzelf afvallen en blijven afvallen lijkt me inderdaad niet goed. Maar ik vind het wel gek dat je bij 1.67 en 59 kilo een maat 34 hebt?
    Ik ben ook 1.67 en weeg 53 kilo. Ik heb dan gewoon een maat 36, en vind mezelf echt niet mager ofzo, wel slank maar zeker niet mager.
    Dus jouw gewicht bij jouw lengte lijkt mij niet weinig, maar zoals ik al zei, het vanzelf afvallen moet natuurlijk niet door blijven gaan.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Dacht ook gelijk aan te snel werkende schildklier. Succes bij Ha ;)

6. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Hier ook hoor! Ik ben ruim 1,80 meter en weeg maar ongeveer 61/62 kilo. Ik was altijd al heel slank en ben in mijn zwangerschap maar weinig aangekomen ondanks dat ik de hele dag aan het eten was. Nu komt het waarschijnlijk door de borstvoeding. Ik ben naar de HA geweest en ijzer, schildklier en bloedsuiker is gecontroleerd. Kwam niks uit, allemaal normale waarden. In het begin van mijn zwangerschap had ik trouwens wel een te snel werkende schildklier, maar dat herstelde ook vanzelf weer. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik voorlopig geen billen heb...:( Ik eet erg veel en dan ook echt de goed vullende dingen die toch wel gezond zijn zoals boterhammen met roomboter, stamppotten, vlees, groenten, etc. en nergens meer de light of magere variant van. Ik lust gelukkig alles en snoep trouwens ook best veel.
    Kortom: het kan dus dat er niks aan de hand is, maar dat je lijf dit gewoon doet omdat je een druk leven hebt en er veel van je energie gevraagd wordt. Dat is hier zeker zo. Ik werk 3 dagen per week in een veeleisende baan, doe het huishouden, geef nachtvoedingen, ben gewoon bijna altijd bezig. Maar... eerst checken of er echt nisk aan de hand is! Succes en geniet er ook een beetje van, zeker met alle feestdagen en het lekkere eten deze maand :D!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ligt ook aan je bouw natuurlijk!!

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Mijn zus bleek vit B tekort te hebben. Ging van 63 kilo naar 49. Zat op een gegeven moment zelfs in een rolstoel.
    Huisarts kon niets vinden, de internist merkte de afwijkende waarden op. Ze heeft zelfs akelige inwendige onderzoeken moeten doorstaan voor niets!

Ze bleek te weinig afwisselend te eten, dat was de oorzaak.

Houd hier rekening mee als je bloed laat onderzoeken.
    Sterkte!

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hoe is het afgelopen bij de dokter?

10. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hoi Luuz, weet je al wat meer?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sorry, helemaal vergeten. Had de afspraak voor morgen staan omdat de kinderen dan op de opvang zijn en ik pas om 12 uur hoefde te werken, alleen nu is mn oudste ziek. Hij moet morgenvroeg sowieso ook heen, dus kan wel een verwijzing voor bloedprikken meenemen. Als het al vol zit is mijn consult voor Lenn en ga ik maandag even langs. Afgelopen dagen zaten ze of vol, of de kinderen niet fit (hoesten, spugen, verhoging, en paar uuur later niks meer van te merken. Alleen is het nu echt doorgezet bij de oudste lijkt het wel).

Inmiddels weeg ik 58,9 :( Weeg trouwens altijd na het douchen, voor het ontbijt en de weegschaal staat altid op een vaste plaats).

Deel Deze Pagina