Ervaringen gevraagd: cyclus en nog weinig bv geven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lauwra, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik ben nu 3 keer ongesteld geweest en telkens echt een hele keurige cyclus van 27 of 28 dagen. Maar nu is het al bijna 7 weken geleden dat ik menstrueerde. Vorige week voelde ik mij echt ongesteld en ook wat oud bloed verloren, maar nu niks meer.
    Ik vraag mij af hoe dit bij anderen ging, of het ook ineens onregelmatig was

Ik geef nog 1 keer per dag borstvoeding en soms een nachtvoeding als zl daar behoefte aan heeft. Dat is al minder dan toen ik begon met menstrueren. Vorige week gaf een zwangerschapstest negatief aan dus dat kan het niet zijn;)

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Toch nog een test gedaan, en nu wel licht positief:( beetje in verwarring dus...
    Sowieso een laat ei gehad, dus vraag mij nog af of je zo onregelmatig kan zijn door het geven van bv.
    Niemand?

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Geen idee, ik ben vorige week begonnen met afbouwen maar heb nog niet gemenstrueerd.

Ik heb wel even een off topic vraag: hoe lang kun je het volhouden om 1x per dag borstvoeding te geven? Heb je dan nog wel genoeg productie? Ik zou het namelijkook graag zo willen doen maar heb nu al het idee dat ik te weinig heb...

4. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zoon van maart is zoals je onderschrift zegt, dan ga je dat niet lang volhouden. Pas na een maand of negen kun je dat echt een beetje gaan afbouwen naar een paar voedingen per dag. Daarvoor breng je in de meeste gevallen de borstvoeding om zeep.

5. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    En een licht streepje is ook een streepje...

6. z0nnetje77

9 mrt 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef ongeveer 6 borstvoedingen per dag, enkel keertje 's nachts, en ik menstrueer aarzelend en onregelmatig.
    Maar in jouw geval zou ik toch echt denken dat je zwanger bent, niet vanwege wel of niet onregelmatige menstruatie, dat kan best zijn. Maar vanwege het streepje op de test.
    Dus ondanks je voorgeschiedenis (onderschrift) lijkt het alsof een voorzichtige felicitatie hier op zijn plaats is :D

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb bij middelste en jongste 2 jaar BV gegeven. De eerste 8-9 cycli waren een rommeltje ;), variërend van 3-6 wkn, met soms ook tussentijds bloedverlies. Pas daarna werd en bleef het regelmatig.

Dus om je oorspronkelijke vraag te beantwoorden: ja, dat kan zeker.

Maar goed als er nog vage streepjes van zw-testen doorheen komen dan is het natuurlijk weer een heel ander verhaal ;)...

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Als je op deze termijn gaat afbouwen, zal het waarschijnlijk vrij snel voorbij zijn met je productie.Borsten zijn niet ingesteld op zo weinig voeden.

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Hihi een laat ei:D
    Spannend! Wie weet zwanger?

Deel Deze Pagina