Ik blijf maar misselijk :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwndyy, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    toch eigenlijk best heftig dat het zo snel kan gaan....met uitdroging enzo! Wist ik helemaal niet!
    Bij mij is het de laatste paar dagen gelukkig alleen nog maar lucht....ik zit heel de tijd als één of andere aso te boeren :oops: maar ach....het lucht op :)

2. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18

welkom bij de boeren club.. Hahaha... Ik had het ook in het begin...Me man die vond het helemaal niet leuk, maar tja kon ik niks aan doen he! En sch.ten laten ooooeeee......Doe ik nog steeds....

Ja ik ben bij me vorige zwangerschap 2x na 3 dagen overgeven uitgedroogd.. Zo snel is het gegaan. Moest gelijk opgenomen worden en aan de infuus. Maar dit x wist ik beter; gelijk aan de medicatie voor het erger word. Want het is niet leuk om opgenomen te worden en nog twee meiden te hebben die mij nie kunnen missen....

Liefs Jeanney

3. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Ik wil je niet bang maken maar ik ben ook misselijk geweest tot en met 20 weken, en opeens was het weg.. Nu wel nog zo eens af en toe, één dagje per week of zo. Het was wel voornamelijk 's morgens en in de voormiddag, als ik genoeg gegeten had was het goed.

Wat bij mij wel goed hielp was water met citroensap. Zoals die grenadine dingen, hoe noemt dat nu weer he :(:

Hang in there! Positief denken dan komt alles goed ;)

Deel Deze Pagina